  • 1. Data: 2009-11-10 00:01:27
    Temat: czasy..
    Od: "ia" <z...@g...pl>

    ..sobie lapka z dyskiem 500 GB zapodałem bo tamten zszsedł,
    łącze ok
    i w miesiąc po zakupie z 500 zrobiło się 150 GB wolnego..

    no masejkra
    trochę zasysania,
    głównie HD bo nowy tvhd w drodze..
    masejkra

    pzdr

    PS.
    sie zasysa trylogia matrix 23,8 GB 1080p delivery time 3 weeks..
    czasy..

  • 2. Data: 2009-11-10 06:24:39
    Temat: Re: czasy..
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    ia pisze:
> [...]
    >
    > pzdr
    >
    > PS.
    > sie zasysa trylogia matrix 23,8 GB 1080p delivery time 3 weeks..

    i co chciałeś się pochwalić?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 3. Data: 2009-11-10 06:24:54
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "ia" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    > ..sobie lapka z dyskiem 500 GB zapodałem bo tamten zszsedł,

    łoj to ześ zaszalał, crejzol z Ciebie. ;-)

  • 4. Data: 2009-11-10 15:30:39
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    MEN IN BLACK już Ci wybiją z glowy tą trylogię ;-)

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 5. Data: 2009-11-10 18:23:55
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    Tomy M. pisze:
    > MEN IN BLACK już Ci wybiją z glowy tą trylogię ;-)

    "tę" a nie "tą" ;)
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 6. Data: 2009-11-10 18:57:43
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > "tę" a nie "tą" ;)

    językoznawca? ;-)

    W starannej polszczyźnie powinniśmy pisać i mówić "Weź tę książkę".
    Tradycyjna forma tę bywa jednak zastępowana formą tą. Wynika to stąd, że
    wśród różnych określeń rzeczownika rodzaju żeńskiego (w naszym wypadku jest
    to wyraz książka) tylko zaimek ta ma w bierniku końcówkę -ę, podczas gdy
    inne określenia przyjmują końcówkę -ą: "Weź tę książkę", ale: "Weź tamtą
    książkę", "Weź pierwszą książkę", "Weź ładną książkę".
    Mówiąc Weź tą książkę, odmieniamy zaimek ta analogicznie do tych określeń. W
    mowie potocznej jest to dopuszczalne, zwłaszcza w takich, jak podane w
    pytaniu, potocznych kontekstach: "Połóż tą łyżkę", "Daj tą skarpetę".

  • 7. Data: 2009-11-10 20:19:14
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    nom pisze:
    > językoznawca? ;-)

    Amator;)

> [...]
    > określeń. W mowie potocznej jest to dopuszczalne, zwłaszcza w takich,
    > jak podane w pytaniu, potocznych kontekstach: "Połóż tą łyżkę", "Daj tą

    Ale kiedyś ta forma była niedopuszczalna. Po tym co Miodek ostatnio
    wygaduję zaczynam wątpić czy w ogóle ktoś jeszcze dba o czystość tego
    pięknego języka. Ja nie wiem czy my "o takie polskie walczyli" ;) To
    znaczy ja nie walczyłem, bo za młody byłem, ale ktoś ten system za mnie
    wybrał;)

  • 8. Data: 2009-11-11 09:11:04
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > Ale kiedyś ta forma była niedopuszczalna. Po tym co Miodek ostatnio
    > wygaduję zaczynam wątpić czy w ogóle ktoś jeszcze dba o czystość tego
    > pięknego języka. Ja nie wiem czy my "o takie polskie walczyli" ;)

    Pracuję z samymi kobietami i większość (jakieś 99% :-) ) mówi do mnie: "już
    przyszłeś?", albo "gdzie wyszłeś?". Skoro prezydent RP tak mówił i powtarzał
    to w radiu i telewiziji to w końcu stało się to formą obowiązującą. :-)

    PS. na tej samej zasadzie kłamstwo powtórzone 1000 razy staje się prawdą.
    :-)

  • 9. Data: 2009-11-11 20:11:43
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

> [...]

    > pięknego języka. Ja nie wiem czy my "o takie polskie walczyli" ;) To
    > znaczy ja nie walczyłem, bo za młody byłem, ale ktoś ten system za mnie

    język się zmienia kurwa twa ... trza się przywyczajać ;-)

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 10. Data: 2009-11-14 17:50:58
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    Tomy M. pisze:
    > język się zmienia kurwa twa ... trza się przywyczajać ;-)

    Ty i tak kurffa tfa nie jezdeś postempowy;)

    A tak poważnie: gdzie ta bezkresna głupota nas zaprowadzi?