  • Data: 2010-03-18 09:16:17
    Temat: Re: czas dojazdu Wrocław-Zakopane
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W przyszłym tygodniu (środa) będę jechał na konferencję do Zakopanego.
    > Na miejscu muszę być o 13:00. Jaki zakładać rozsądny czas wyjazdu z
    > Wrocławia? Założenia: laguna kombi 1.6 i prędkości ustawowe ewentualnie
    > +10% :)
    >
    > Gdzie spodziewać się aktualnie niespodzianek. A4 rozumiem do Katowic
    > spokój, a dalej?
    > W Zakopanem interesuje mnie hotel Kasprowy - brać pod uwagę drogę od
    > Chochołowa, czy przy obecnej pogodzie to raczej strata czasu i nerwów?

    na Twoim miejscu rozważyłbym wariant zjechania z A4 w okolicach Chrzanowa,
    pojechanie na Zator, Wadowice i z Wadowic na Suchą i Jordanów (trasa ta nie
    jest szybka ale jedzie się w miarę równo - za Wadowicami są dwa zwężenia z
    mijanką, ale nie stoi się na nich długo bo do ok. 5 min) mnie ten wariant
    trasy od Chrzanowa do Zakopanego zajmuje ok 2h w sobotnie przedpołudnie,
    a dziś rano w okolicach godziny 8-mej korek na obwodnicy Krakowa był na
    kilka kilometrów - od zjazdu na Skawinę, aż do zjazdu na zakopiankę,
    związane to jest z remontem zakopianki w okolicach Libertowa, więc mocno
    polecam objechanie tego odcinka,
    brat