  • Data: 2010-03-23 12:48:41
    Temat: Re: czas dojazdu Wrocław-Zakopane
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A poszerzyli przy okazji ? Bo jak pamietam to miejscami nie wygladalo to
    > lepiej od drogi gminnej.

    hmm, nie wiem, nie jeździłem tam wcześniej ;-)
    ale sądzę że podciągneli trochę standard, gdyby się jeszcze zabrali za ten
    kawałek w rejonie Suchej, Makowa, to już całkiem było by w porządku - jak na
    te realia,

    > ale to jakies 130km, czyli srednia jakies 65km/h, wiec naprawde spokojnie
    > :-)

    cóż, moją spacerówką cudów nie narobisz, gdybym miał samochód o mocy >150KM
    to można byłoby walczyć z tą średnią, a tak to szkoda d... sobie zawracać, w
    ostatnią niedzielę średnia spalania wyszła 6l Pb/100km, średnia z BC 62km/h
    :-)

    > Jak dodac ze jak tak jechalem od Gliwic przez Mikolow i Oswiecim [dk44],
    > to sie nie ma co dziwic ze sklalem :-)

    w ogóle DK44 to już jest słynna prawie jak Route 66 w USA ;-)
    brat