  • Data: 2011-11-30 23:25:49
    Temat: Re: czarny ekran
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl>

    > Wolę jednak poczekać do kwietnia 2013 roku (Opolszczyzna) z zakupem nowego
    > telewizora, skoro naprawa zamknęłaby się kwotą 150 zł.
    > A może nie kupię, bo się odzwyczaję, skoro i tak niewiele jest co oglądać
    > w TVP, a kablówki nie mam i na razie nie planuję.

    Ale może Ci się jeszcze do tego czasu kilka razy zepsuć. Poza tym jakby
    chodziło o odbiór telewizji cyfrowej to tuner za 100zł wystarczy sobie
    sprawić. Tylko że współczesne telewizory mają rozdzielczość HD i można je
    używać do wyświetlania DVD czy z komputera. Myślę zresztą, że czas
    tradycyjnej telewizji rozgłoszeniowej kończy się. Przyszłość to telewizja na
    żądanie. Był czas, że 32-calowy markowy kosztował 950zł. Ostatnio 24-calowy
    niemarkowy też HD 600zł.