  • 1. Data: 2011-12-26 18:28:24
    Temat: czarna/biala tapeta a zywotnosc baterii
    Od: "E52owner" <e...@n...com>

    Może głupie pytanie, ale i tak je zadam: będzie jakaś różnica w czasie
    "życia" baterii gdy ustawię czarne tło ekranu, zamiast białego w
    smartfonie?

  • 2. Data: 2011-12-26 19:19:20
    Temat: Re: czarna/biala tapeta a zywotnosc baterii
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 26 Dec 2011 19:28:24 +0100, E52owner napisał(a):

    > Może głupie pytanie, ale i tak je zadam: będzie jakaś różnica w czasie
    > "życia" baterii gdy ustawię czarne tło ekranu, zamiast białego w
    > smartfonie?

    Tylko na ekranie AMOLED

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 3. Data: 2011-12-26 19:56:49
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-26 18:28:24 +0000, "E52owner" <e...@n...com> said:

    > Może głupie pytanie, ale i tak je zadam: będzie jakaś różnica w czasie
    > "życia" baterii gdy ustawię czarne tło ekranu, zamiast białego w
    > smartfonie?

    Oczywiście.
    Będziesz mógł używać telefonu dłużej o parędziesiąt sekund...
    ;)

    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2011-12-26 19:57:57
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 26.12.2011 20:56, Bydlę pisze:

    > Oczywiście.
    > Będziesz mógł używać telefonu dłużej o parędziesiąt sekund...
    > ;)

    krócej!

    ToMasz