  • 1. Data: 2009-12-02 09:32:06
    Temat: cyfra + spliter
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    czy ktos z Was ma problemy ze spliterami?
    w dwóch przypadkach przestały działać.
    mowa o spliterach GreenEightSystem
    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 2. Data: 2009-12-02 11:20:50
    Temat: Re: cyfra + spliter
    Od: "DeSola" <p...@o...pl>

    \> czy ktos z Was ma problemy ze spliterami?
    > w dwóch przypadkach przestały działać.
    > mowa o spliterach GreenEightSystem
    > --

    Stary to bardzo ciekawa informacja dla mnie ; właśnie odwołałem zamówienie
    na ten spliter (rflink100). Daj znać jak tylko będziesz wiedział coś więcej.

    W moim przypadku było tak że chciałem kupić clone+ ale wyszła wielka lipa bo
    przywiozłem do sprzedawcy dwa tunery pvr i na obu nie działało (żadna lampka
    się nie zapalała na kartach, natomiast po wsadzeniu tej samej karty
    wjakikolwiek inny tuner wszystko śmigało). Myślałem że rflink100 będzie
    działać a tu lipa...

    pozdrawiam

    Maciek

  • 3. Data: 2009-12-02 11:47:50
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    DeSola pisze:
> [...]
    > się nie zapalała na kartach, natomiast po wsadzeniu tej samej karty
    > wjakikolwiek inny tuner wszystko śmigało). Myślałem że rflink100 będzie

    dostałem odpowiedź od producenta, jest nowy soft z 25-11 i ma pomóc.
    w piątek odbieram programator i zobaczymy jak to będzie pracowało.

  • 4. Data: 2009-12-02 13:23:07
    Od: games <g...@g...home.pl>

    pawell32 pisze:
    > czy ktos z Was ma problemy ze spliterami?
    > w dwóch przypadkach przestały działać.
    > mowa o spliterach GreenEightSystem

    Nie wiem czy jest sens bawic sie w splittery jak cyfra daje za darmo
    spllittery ktore dzialaja bez zadnych kabli jedyny mankament to
    koniecznosc zblizenia karty splitera do karty matki raz na 24h.

  • 5. Data: 2009-12-02 13:43:31
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    games pisze:

    > Nie wiem czy jest sens bawic sie w splittery jak cyfra daje za darmo
    > spllittery ktore dzialaja bez zadnych kabli jedyny mankament to
    > koniecznosc zblizenia karty splitera do karty matki raz na 24h.

    po co chodzić i ładować, a poza tym to chyba tylko na dwa.
    a na dwa nikt się nie bawi, bo się nie opłaca.
    jak namawiam na cyfrę to tylko od 4 dekoderów.
    w ww przypadkach jest 4 i 5 dekoderów

  • 6. Data: 2009-12-02 23:22:40
    Od: games <g...@g...home.pl>

    pawell32 pisze:

    > po co chodzić i ładować, a poza tym to chyba tylko na dwa.
    > a na dwa nikt się nie bawi, bo się nie opłaca.
    > jak namawiam na cyfrę to tylko od 4 dekoderów.
    > w ww przypadkach jest 4 i 5 dekoderów

    Mozesz miec kilka dekoderow i kilka kart klienckich placisz tylko za
    dodatkowy tuner ktory jest tanszy od bele jakiego splittera, nie wymaga
    kabli i zasilania.

  • 7. Data: 2009-12-13 19:43:28
    Od: Pawel Hatala <p...@n...pl>

    W dniu 02.12.2009 12:20, DeSola pisze:
> [...]
    > się nie zapalała na kartach, natomiast po wsadzeniu tej samej karty
    > wjakikolwiek inny tuner wszystko śmigało). Myślałem że rflink100 będzie

    niedawno cyfra zmianiała soft w kartach i pojawiły się problemy,
    ale zmiana softu w spliterze i w kartach na najnowszy i wszystko działa.
    ważne by nie wgrywać softu pod vistą.
    miałem takie same objawy.
    następcą rf100 jest clone+, jutro muszę kupić, więc ocenie działanie.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11 - gnome - compiz fusion