  • 11. Data: 2009-09-16 06:06:49
    Temat: Re: cycki mi opadły normalnie - kolejna inicjatywa KRP w Płocku
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Arni pisze:

    > kamera zbada gosnosc kazdego z motocykli i wskaże tenprzekraczający normy?

    oczywiscie, to bedzie kamera VHS-C z mikrofonem ;-)
    a tak serio, sie zagotowalem, przyspieszam poszukiwania moto normlanie,
    zeby pojezdzic poki sie jeszcze da ;-)

    pozdr

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.kmciesielski.pl

  • 12. Data: 2009-09-16 06:23:27
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    Użytkownik "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe kiedy wpadna na ten pomysl wlodarze innych miast

    Ale to już było!
    W latach 60-tych XX wieku był zakaz wjazdu "Junaków" do Zielonej Góry.

  • 13. Data: 2009-09-16 06:32:40
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Arni wydusił z siebie te słowy:

    > kamera zbada gosnosc kazdego z motocykli i wskaże tenprzekraczający
    > normy?

    przecież mandat będzie za łamanie zakazu wjazdu, a nie za głośność.

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 14. Data: 2009-09-16 06:56:01
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "maverik" <b...@o...pl> napisał

    > nom, to im potem wjedzie tys. motocykli o 22ej na pustych wydechach, zobaczymy
    > ile da radę taki zakaz i kto wygra, przyłącze się, nie lubię płockiej policji

    W Gdyni od dawna obowiazuje zakaz jazdy po glownej ulicy (Swietojanskiej)
    Malo tego, trzeba placic za parkowanie motocykla w centrum, a poniewaz
    nie ma gdzie w moto polozyc kwitka z parkometru - nie mozna wogole
    zaparkowac motocykla w centrum.
    I nic sie nie poradzi! Mozna sobie potupac. Na pisma p.Prezydent nie
    odpowiada. Za pare lat obudzimy sie z reka w nocniku :(
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 15. Data: 2009-09-16 06:57:08
    Temat: Re: cycki mi opadly normalnie - kolejna inicjatywa KRP w Plocku
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "WIADRO"
    gdzie to? co za bar?

    No mleczny taki - na rogu deptaka i takiej wiekszej ulicy pod filarami...
    Nie znam nazw ale nalesniki dobre daja i kawe w szklankach :)

    --
    Tytus
    zólte najszybsze

  • 16. Data: 2009-09-16 06:58:32
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Arni wydusił z siebie te słowy:

    > przecież mandat będzie za łamanie zakazu wjazdu, a nie za głośność.

    Przeciez zakaz bedzie miedzy 18-22. Czytaj ze zrozumieniem.

    --
    Bartek
    Blue9'99

  • 17. Data: 2009-09-16 07:09:40
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 16 Wrz, 08:57, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:

    > No mleczny taki - na rogu deptaka i takiej wiekszej ulicy pod filarami...
    > Nie znam nazw ale nalesniki dobre daja i kawe w szklankach :)

    skrzyżowanie tumskiej z kwiatka, ostatni bar mleczny co się ostał
    reszta padła,
    wystrój i zachowanie obsługi z poprzedniej epoki, ale cena żarła do
    jakości super.
    kiedyś mniej o litra wlałem do baku benzyny i pojechałem najeść się
    leniwymi :)

    --
    Wiadro(SoldierAK)

  • 18. Data: 2009-09-16 08:01:25
    Od: Atlobek <a...@d...pl>

    paranoja. ja pracuje w cenrum warszawy i czesto wychodze po 18. a
    motocykl to moj jedyny srodek transportu poza oczywiscie tramwajem i
    autobusem.
    moge zrozumiec od 22 do 6 ale jak ktos ma cichy motocykt? moze zakazac
    jezdzic tez samochodami

    pzdr

    Atlobek W-wa FAZER 600 '02
    www.bikepics.com/members/atlobek
    http://atlobek.grono.net

  • 19. Data: 2009-09-16 08:11:03
    Od: n...@s...com

    On Tue, 15 Sep 2009 21:32:39 +0200, "K.M.C."
    <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> wrote:

    >http://miasta.gazeta.pl/plock/1,35681,7042851,Czy_P
    lock_zakaze_wjazdu_motocyklistom_.html
    >Ciekawe kiedy wpadna na ten pomysl wlodarze innych miast

    Przyznac sie, ktory wali zone komendanta czy innego burmistrza ? :)
    A Potyński jak zawsze macha szabelką, zamiast isc do sadu i walczyc. O
    wjazd gdziesik w trojmiescie, Czestochowie. Przeciez redaktorzy pismu
    wszystkich motocyklistow (no chyba ze im sie slogan zmienil).

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 20. Data: 2009-09-16 08:22:22
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On 16 Sep, 09:01, Atlobek <a...@d...pl> wrote:
> [...]
    > autobusem.
    > moge zrozumiec od 22 do 6 ale jak ktos ma cichy motocykt? moze zakazac

    spoko. Kolejny przyklad ze Polska nie lubi korzystac ze sprawdzonych
    rozwiazan z innych panstw. Woli non-stop probowac wprowadzac cos
    swojego. Pozniej za wszelka cene bedzie sie tego trzymac, pomimo
    ewidentnych glosow ze "nowe" rozwiazanie sie nie sprawdza. Po 4 latach
    przyjdzie nowa ekipa, odwola poprzednie rozwiazanie, wszyscy sie
    uciesza.. a po 2 latach wprowadzi swoje :)