  • 31. Data: 2009-09-17 13:43:33
    Temat: Re: cycki mi opadły normalnie - kolejna inicjatywa KRP w Płocku
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >Tresci zero, zdjecia tragiedia, grubosc Tiny a cena jak za niemieckie :)

    Prenumerujesz Tine? ;)
    A o aszych motorowych... no juzesmy tu nieraz moze lez wylali. Na nic,
    lepiej nie bedzie. Dla mie osobiscie najlepszym i jedynym powaznym
    jest Automobilista. Albo bywa.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 32. Data: 2009-09-17 13:45:07
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    Użytkownik "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> napisał w wiadomości
    > po przzeczytaniu, powiedziałem, jak główny bohater dnia świra - żeszja
    > pi...le k..wa
    >
    > http://miasta.gazeta.pl/plock/1,35681,7042851,Czy_Pl
    ock_zakaze_wjazdu_motocyklistom_.html
    > Ciekawe kiedy wpadna na ten pomysl wlodarze innych miast
    Niedlugo :) nastepna bedzie Warszawa, mieszkancom przeszkadzaja wyscigi na
    Grojeckiej.

    --
    Bartek
    Blue9'99

  • 33. Data: 2009-09-17 19:02:36
    Temat: Re: cycki mi opadly normalnie - kolejna inicjatywa KRP w Plocku
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***Kuczu
    Tresci zero, zdjecia tragiedia, grubosc Tiny a cena jak za niemieckie :)
    ***Jacot
    Prenumerujesz Tine? ;)
    A o aszych motorowych... no juzesmy tu nieraz moze lez wylali.

    A to ciekawe bo nie pomne ile czasu temu nasze dumne tytuly "SM" i "M"
    dawane za wzor pism fachowych byly i tylko usenetowa anonimowosc (byc moze
    ze rowniez uwaga Nemroda ze mily gosc ze mnie) uchronila moja osobe przed
    linczem kiedy zauwazylem ich marnosc przedrukow zachodnich tytulow...

    --
    Tytus
    zólte najszybsze

    P.S. Ale testy motocykli sa prawdziwe i wiarygodne prawda??? Powiedzcie, ze
    prawda.

  • 34. Data: 2009-09-17 22:27:10
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Uzytkownik "Tytus" napisal w wiadomosci

    > P.S. Ale testy motocykli sa prawdziwe i wiarygodne prawda???
    > Powiedzcie, ze prawda.

    A co, VTR wygrala jakis? (:

    PS
    To ja moze z ojczyzny Triumpha rzuce maly-wielki przyklad.
    W tzw. Pólnocnej Walii policja ma nastawienie do motocyklistów jak,
    nie przymierzajac, plocka.

    I naprawde sa w tym upierdliwi w stopniu _nie_wia_ry_god_nym_.
    Samochody nieoznakowane - kazdej marki i koloru, wliczajac nissana
    micre. Uzywaja helikoptera i nieoznakowanych radiowozów, zeby
    zatrzymac skutecznie i jak najwieksza ilosc motocyklistów. Zatrzymanie
    i kontrola obejmuje sprawdzenie atestu kasku, szybki, wydechu i
    wszystkiego co mozliwe. Znane polskim kierowcom TIRów jako "polowanie
    na czarownice" - czyli sprawdza sie tak dlugo, az cos sie znajdzie.
    Tak bardzo zaszli motocyklistom za skóre, ze MCN, brytyjski magazyn
    motocyklowy, zorganizowal w miniony weekend akcje protestacyjna.

    Ale nie jakies tam pikety, srety tety czy palenie opon. Po prostu
    zaproponowali brytyjskim motocyklistom przejazdzke przez North Wales
    podajac konkretna trase, miejsce spotkan - tak aby polaczyc przyjemne
    z pozytecznym. I przyjechalo... 10000ludzi. Slownie DZIESIEC TYSIECY
    motocyklistów!
    Mysle, ze póki w Polsce bedzie nas tak malo, ze liczba 100motocykli na
    protescie robi wrazenie, to bedziemy traktowani jak kierowcy i
    uzytkownicy drugiej kategorii.
    Zdaje sobie sprawe, ze do tego jeszcze daleko - ale tak samo daleko
    jest do tego, aby w calej Polsce bylo tak jak w Plocku.

    Jest jeszcze jedna, IMHO, bardzo wazna rzecz. Tradycje motocyklowa i
    sredni wiek motocyklisty, który w PL oscyluje w okolicach 30. A
    wiadomo - mlodosc musi sie wyszumiec. I wystrzelac z wydechu. I
    wypalic z oponki. Itp.
    Wiec niejako sami sobie ten biczyk krecimy.

    Szczególy protestu znajdziecie w internecie googlajac "reclaim north
    wales".

    --
    Jasio
    vx etz

  • 35. Data: 2009-09-18 06:33:33
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Jasio"
    P.S. Ale testy motocykli sa prawdziwe i wiarygodne prawda???
    A co, VTR wygrala jakis? (:

    Nie tylko jeden tester przekonywal mnie ze sa obiektywni - choc placi im ten
    co do testow daje sprzet...
    No i on mial to szczescie ze zawsze testowal super maszyny - pratycznie bez
    wad.

    --
    Tytus
    zólte najszybsze

  • 36. Data: 2009-09-18 09:04:44
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "neuro" <n...@g...com> wrote in message
    m.googlegroups.com...
    On 16 Wrz, 10:47, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:

    > Po lekturze kilku egzemplarzy Brytolskiego "Bike" (dzieki Jasiu! ;) )
    > przestalem kupowac rodzime periodyki by sobie nie psuc smaku. Szkoda ze
    > prenumerata jest tak droga.

    Nie jest wcale tak drogo, ja prenumeruję BIKE od dluższego czasu.
    Wychodzi < 20PLN za numer, a jest to
    faktycznie najlepszy moto-świerszczyk na rynku.
    Poza tym zwróć uwagę, że WSZYSTKIE rzeczowe artykuły (newsy) w polskim
    SM czy Mot. są powieleniem treści z BIKE.
    Tyle, że z opóźnieniem.

    *************

    Sprawdzac tego nie ma sensu, robili juz lepsze numery, ze pozowle sobie
    przypomniec starszawy przekret "SM"<->Biednoslad:
    http://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/msg/
    0490384b0af47180?

    weFAQ&v=qvj

  • 37. Data: 2009-09-18 15:36:22
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Tytus" <t...@g...pl> wrote:

    >A to ciekawe bo nie pomne ile czasu temu nasze dumne tytuly "SM" i "M"
    >dawane za wzor pism fachowych byly

    SM faktycznie - byl czas ze dla niektorych wyrocznia tu byl:)
    No ale wtedy to jeszcze bylo - jakos. Potem to juz nawet tego nie
    bylo.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10