  • 1. Data: 2009-11-17 18:31:10
    Temat: cudowna terapia. Może ktoś z grupowiczów podejmie produkcję ;)
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Czy sprzedawca wierzy w to, co pisze ?
    "Radamir działa natychmiastowo, wytwarzając fale identycznej
    częstotliwości, co fale przy pomocy których komunikują się między sobą
    komórki naszego ciała i przywraca prawidłowe częstotliwości drgań komórek.
    Informacja o chorobie będzie zdejmowana warstwami. W polu informacyjnym,
    informacja o chorobie była odkładana stopniowo- żadna choroba przewlekła
    nie powstaje gwałtownie. Cofanie się informacji będzie również stopniowe aż
    do początku choroby. Radamir daje nam szanse na samouzdrowienie. RADAMIR
    jest nieomylny, ponieważ: najpierw "skanuje" dany punkt organizmu aby
    poznać dokładnie charakterystykę energetyczną problemu, potem wysyła
    zwrotnie specjalne fale milimetrowe, które wzmacniają działanie danego
    punktu w organizmie zwalczając konkretny problem."

    http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=810360926

    Metody zastosowane w Aparacie są dobrze przebadane i potwierdzone
    klinicznie przez długoletnie doświadczenia w szpitalach i klinikach w Rosji
    i w innych krajach.

    * Testy udowodniły jego wielką skuteczność i brak przeciwwskazań

    * Leczenie może być stosowane nawet u niemowląt

    SKUTECZNOŚĆ BEZ LEKÓW I CHEMII Z RÓWNOCZESNYM ABSOLUTNYM BEZPIECZEŃSTWEM
    STOSOWANIA!!!

    Zdumiewające efekty lecznicze w wielu schorzeniach uznawanych przez
    medycynę akademicką za tzw. "nieuleczalne" przy równoczesnym absolutnym
    braku jakichkolwiek skutków ubocznych oraz prostej obsłudze stawiają ten
    aparat w ścisłej czołówce największych osiągnięć medycyny.

    Koszt zakupu urządzenia jest stosunkowo niewielki biorąc pod uwagę
    oszczędności zarówno na lekach, jak i straty z powodu ewentualnej choroby.

    TO JEST NAJBEZPIECZNIEJSZA INWESTYCJA W ZDROWIE!!!
    A ILE KOSZTUJE ZDROWIE TWOJE I TWOJEJ RODZINY???

    RADAMIR - to zachowanie zdrowia i pomoc w jego odzyskaniu !

  • 2. Data: 2009-11-17 18:50:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Marek,

    Tuesday, November 17, 2009, 7:31:10 PM, you wrote:

    > Czy sprzedawca wierzy w to, co pisze ?

    Ale po co cytujesz ten idiotyczny spam na grupie?

    Allegro zapewne tego nie usunie, bo liczą na prowizje od tych tysięcy.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2009-11-17 20:01:01
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Marek pisze:

    > Czy sprzedawca wierzy w to, co pisze ?

    Oczywiście, że nie. To taka forma religii, ewentualnie innej wiary w
    rzeczy nadprzyrodzone. To jest popularną zagrywką od bardzo dawna
    (patrz: całe bzdurne new age, radiesteci, bioenergoterapeuci itp.).
    Zwyczajnie społeczeństwo nie jest ślepe i widzi, że działania nauki i
    medycyny przynoszą efekty. Samoloty latają, telewizory transmitują
    najnowsze odcinki "Brzyduli", Panadol uśmierza ból głowy a antybiotyki
    leczą infekcje. ;)

    Jednocześnie ludzie nie wyzbyli sie jeszcze wiary w nadprzyrodzone
    interwencje. Jak więc zrobić dobry biznes? Oczywiście połączyć jedno z
    drugim. :) Zacząć głosić kompletne bzdury przy użyciu
    quasi-naukowego/technicznego języka. Ktoś się zawsze nabierze. To tak
    jak z naiwniakami gotowymi wydać kilkaset złotych na kawałki miedzianej
    blachy "ekranujące" przed złowrogą "energią żył wodnych". ;)

  • 4. Data: 2009-11-18 04:36:28
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net>

    Użytkownik Atlantis napisał:

> [...]
    > jak z naiwniakami gotowymi wydać kilkaset złotych na kawałki miedzianej
    > blachy "ekranujące" przed złowrogą "energią żył wodnych". ;)

    Tyle że te kawałki miedzianej blachy trochę miedzi jako mikroelementu w
    otoczeniu rozpylą (poprzez ścieranie Się o kurz produktów utleniania
    miedzi) i ciut zwiększą chociaż przyswajanie żelaza i wapnia przez ludzi
    w okolicy.

    A takie elektryczne niewiadomoco to obawiam się że prędzej kuku zrobi.

    --
    Darek

  • 5. Data: 2009-11-18 07:17:16
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    > A takie elektryczne niewiadomoco to obawiam się że prędzej kuku zrobi.

    Można mieć nadxieję, nie jest szkodliwe, jeżeli ktoś oka do LED nie
    przyłoży. Nawet różne certyfikaty ma. Pomijam skutki odstawienia leków
    przez chorego np na raka, ale producent ostrzega, że przy ciężkich
    chorobach leczenie aparatem trzeba konsultowacz lekarzem,czyli jest w
    porządku. I przy likwidacji pasożytów trzeba popijać dużo wody :)

  • 6. Data: 2009-11-18 18:22:56
    Od: grg12 <g...@c...at>

    Marek pisze:

    > Można mieć nadxieję, nie jest szkodliwe, jeżeli ktoś oka do LED nie
    > przyłoży. Nawet różne certyfikaty ma.
    Zapewne certyfikat CE (China Export) - a nawet jeśli "prawdziwe" CE, to
    chyba nie jest takie trudne jeśli zawiera tylko kilka migających ledów i
    baterię.

> [...]
    > chorobach leczenie aparatem trzeba konsultowacz lekarzem,czyli jest w
    > porządku. I przy likwidacji pasożytów trzeba popijać dużo wody :)

    Właśnie o skutki odstawienia leków chodzi - a lekarze... Widziałem już
    "magistra bioenergoterapii" co to się lekarzem tytułować kazał. W
    pobliskiej aptece jeśli zapytasz ogólnie o "coś na
    sen/przeciwbólowego/na katar" to dostaniesz jakieś homeopatyczne placebo
    (pewnie by wystarczyło ale mam taka wadę że czytam załączone ulotki i
    traci skuteczność :) )
    Za każdym razem kiedy widzę takie rzeczy mam jedno marzenie - ze spisu
    "leczonych" przez wynalazek chorób wybrać coś paskudnego, zarazić
    sprzedawcę (wielu z nich nie wierzy w istnienie bakterii/wirusów -
    wszystko to "złe wibracje/energia" więc nie powinni mieć problemu z
    wypiciem zawiesiny bakteryjnej) i niech sie sk... leczy swoim ustrojstwem.
    Pozdrawiam
    GRG

  • 7. Data: 2009-11-19 03:35:20
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net>

    Użytkownik grg12 napisał:

> [...]
    > sen/przeciwbólowego/na katar" to dostaniesz jakieś homeopatyczne placebo
    > (pewnie by wystarczyło ale mam taka wadę że czytam załączone ulotki i

    Nie, no co ty - w pamięć molekularną wody śmiesz wątpić? A fe,
    niedowiarek jeden!

    --
    Darek