  • 1. Data: 2011-07-11 13:57:03
    Temat: [crosspost] jaka nawigacja do motocykla/auta?
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Witam,
    Poszukuję nawigacji której będę używał naprzemiennie w aucie i na motocyklu.
    Chciałbym żeby spełniała poniższe warunki:
    - w miarę czytelna w słońcu
    - wodoszczelna (nie musi być wodoodporna) ale to niekoniecznie - na tyle
    rzadko używam GPS w motocyklu że się obejdę, ma mi pomóc w odszukaniu ulicy
    w nieznanym mieście
    - nie spadająca z uchwytu motocyklowego ;) (nie musi być super przystosowana
    do motocykli, na moto używana sporadycznie, teraz mam Lark 50.1 i w słońcu
    jest wystarczająco widoczny tyle że uchwyt słabo trzyma, Lark 50.3 jest już
    nieczytelny)
    - może warto pomyśleć o nawigacji online (co wogóle jest godnego polecenia
    oprócz navi experta?) więc wbudowany moduł GSM (w szczególności istotne w
    aucie- omijanie korków

    Lukasz

  • 2. Data: 2011-07-11 14:06:27
    Temat: Re: [crosspost] jaka nawigacja do motocykla/auta?
    Od: "Armit" <A...@b...pl>

    > Poszukuję nawigacji której będę używał naprzemiennie w aucie i na
    > motocyklu.

    tylko Garmin

    Jana

  • 3. Data: 2011-07-11 14:53:41
    Od: "Carramba" <c...@o...pl>

    Lark Freebird 35AT,swietnei radzi sobie z Automapą, ja placilem za swoja
    chyba 394 zł plus automapa Europy, Polska jest w komplecie.

  • 4. Data: 2011-07-11 15:00:37
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-11 15:57, Lukasz pisze:

    > Poszukuję nawigacji której będę używał naprzemiennie w aucie i na.....

    lark 35at

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 5. Data: 2011-07-11 15:02:08
    Od: "Carramba" <c...@o...pl>

    > Lark Freebird 35AT,swietnei radzi sobie z Automapą, ja placilem za swoja
    > chyba 394 zł plus automapa Europy, Polska jest w komplecie.
    Zaraz mnie zjada prawdziwi znawcy tematu, chodzi o to bys zapłacił jak za
    zboże, hehehe.
    A Lark ma ładowarke sieciowa, samochodowa, motocyklową , uchwyt na szybe i
    na kierownice motorku, woodoszczelna, pyloszczelna, obudowa z elementami
    gumy, łatwa do trzymania w rekach , rysik dla uzywajacych rekawic, drugi
    akumulatorek w zapasie na piesze wedrowki.
    Automapa chodzi z wszystkimi funkcjami, uzywałem jej podczas wypadu do
    Italii i bardzo sie sprawdzila.

  • 6. Data: 2011-07-11 16:09:56
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Armit" <A...@b...pl> napisał w wiadomości

    > tylko Garmin
    >
    > Jana
    tylko nie garmin :-)
    huck

  • 7. Data: 2011-07-11 16:35:17
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Carramba" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    > uzywałem jej podczas wypadu do Italii i bardzo sie sprawdzila.

    I po ile tam prostytutki?

    --
    Grzybol

  • 8. Data: 2011-07-11 16:37:16
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-11 17:02, Carramba pisze:

    > Automapa chodzi z wszystkimi funkcjami,

    MIPLOLOC też ?

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 9. Data: 2011-07-11 19:50:14
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 11.07.2011 17:00, sowa pisze:

    > lark 35at

    Czy ten uchwyt na moto trzyma tę nawigację porządnie? Chodzi mi o
    zastosowanie w błocie, żeby nie odpadło jak wyglebię, a glebię często :).

    --
    pzdr.
    zefir

  • 10. Data: 2011-07-11 20:06:26
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "zefir" <z...@S...pl> napisał w
    wiadomości news:ivfk5m$tcr$1@news.onet.pl...

    > Czy ten uchwyt na moto trzyma tę nawigację porządnie? Chodzi mi o
    > zastosowanie w błocie, żeby nie odpadło jak wyglebię, a glebię często :).

    dobre pytanie
    mojego larka 50.1 na polnej drodze czasem trzyma tylko kabel ładowarki ;)
    wyskakuje albo sama navi albo razem z uchwytem zasuwanym na 4 zasuwy :P

    zastanawiam się jeszcze nad opcją: Samsung solid b2710 (bo taki mam) +
    uchwyt (chyba uniwersalny bo nie widziałem dedykowanego) + Navi Expert.
    Minusy: mały wyświetlacz, plusy: widzę kto dzwoni :)

    Lukasz