-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.rec.motocykle
Subject: Re: [crosspost] jaka nawigacja do motocykla/auta?
Followup-To: pl.rec.motocykle
Date: Tue, 12 Jul 2011 07:42:08 +0000 (UTC)
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 36
Message-ID: <s...@p...homelinux.net>
References: <ivevfv$fjl$1@inews.gazeta.pl> <ivf36f$g9v$1@news.onet.pl>
<ivfk5m$tcr$1@news.onet.pl> <ivfl4g$oaa$1@inews.gazeta.pl>
<ivfltj$i0r$1@speranza.aioe.org> <ivfpee$fcv$1@news.onet.pl>
<ivfpr3$8q3$2@news.onet.pl> <ivfqog$ld9$2@news.onet.pl>
<ivfrfs$ft$1@speranza.aioe.org> <ivfs8l$qk7$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 193.104.50.68
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1310456528 4874 193.104.50.68 (12 Jul 2011 07:42:08 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Jul 2011 07:42:08 +0000 (UTC)
X-OS: Debian GNU/Linux 3.1
X-EKG: 832814
X-User: wielki_elektronik12
User-Agent: slrn/0.9.7.4 (pl-1.4.3) (Linux/2.6.32-5-686 (i686))
X-Editor: VIM - Vi IMproved 6.3
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2384061 pl.rec.motocykle:643680
[ ukryj nagłówki ]Dnia (Tue, 12 Jul 2011 00:08:20 +0200) ktos podajacy sie za zefir
wyklawiaturowal co nastepuje:
>> wiadomości grup dyskusyjnych:ivfqog$ld9$...@n...onet.pl...
>>>> troche ponad 4 godziny na am non stop i sie nie wylaczyl jeszcze...
>>>>
>>> No to lipa. Jednak za garminem się rozejrzę.
>>>
>> 3,5" wyświetlacz i 4h to lipa ?
>> (plus druga bateria w zestawie)
>> Chyba, że porównujesz z turystycznym / outdoorowym na paluszki ?
>> Tylko, że to całkiem różne sprzęty - mniejszy wyświetlacz
>> (dobry do prędkości pieszych - motocyklowych już niekoniecznie).
>> brak gadania, etc.
>>
>
> No właśnie z takim porównuję. W terenie potrzebne mi prowadzenie na
> punkt, bez gadania, na małym ekranie strzałkę z kierunkiem i tak widać.
Ja do tego uzywam OziExplorerCE.
> A zależy mi na długiej pracy na baterii, bo bawić z gniazdkiem i wtyczką
> w enduro mi się nie chce, wolę 20 godzin pracy na paluszkach u Garmina i
> zapasowe akumulatorki + ładowarka. Na szosę mam htc z 5" ekranem i
> gniazdkiem do ładowarki.
Uruchomienie tej dolaczonej ladowarki na moto to nie wiecej niz 15 minut
roboty. Moim zdaniem to wygodniejsze niz nawet 200 godzin pracy na
baterii, bo w koncu te baterie sie skoncza i pewnie bedzie to w srodku
niczego :)
--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/
Następne wpisy z tego wątku
- 12.07.11 08:48 Marcin N
- 12.07.11 09:55 sowa
- 12.07.11 10:13 J_K_K
- 12.07.11 20:39 zefir
- 12.07.11 20:42 zefir
- 12.07.11 20:54 sowa
- 12.07.11 21:21 Kuczu
- 12.07.11 21:40 zefir
- 13.07.11 06:06 Carramba
- 13.07.11 06:22 Piotr Klimek
- 13.07.11 06:25 Piotr Klimek
- 13.07.11 11:31 Roman Niewiarowski
- 13.07.11 11:36 Piotr Klimek
- 13.07.11 11:46 Roman Niewiarowski
- 13.07.11 11:53 Piotr Klimek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 pozew za naprawę sprzętu na youtube
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą