  • 51. Data: 2017-01-04 17:28:50
    Temat: Re: [crosspost] Smart TV, a może inne rozwiązanie?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    dyskusyjnych:m...@4...n
    et...
    > A puść farbę co to? Hmmm... może przegapiłem pewną opcję w settings
    > strownika NVida. Popatrzę jutro i coś powiem.

    Overscanteż się uaktywnie w tv poprzez zmianę nazwy złącza HDMI (w samsungu
    funkcja uaktywnia po nazwaniu z tego co pamiętam DVI-PC oraz PC.

  • 52. Data: 2017-01-04 17:31:31
    Od: SERG <m...@p...fm>

    W dniu 2017-01-04 o 10:41, pawell32 pisze:

    > pierwsze htpc miałem na raspberry pi 1 - to najwolniejsze, ale
    > teraz pracuje jako streaming radia internetowego (rune audio).
    > Obecnie mam klona maliny - orange pi i śmiga jak głupie.

    Widzę, że na grupie jest praktyk :)
    Czy takie Raspberry Pi 3 ma wystarczające bebechy by udźwignąć
    funkcjonalność współczesnego smart? Podejrzewam, że w podobnych
    pieniądzach bądź niewiele dokładając można mieć mini komputer z lepszymi
    parametrami, ale z racji tego, iż do Raspberry jest milion tutorliali w
    sieci skłaniam się ku niemu. Z resztą sporo widziałem złych opinii
    dotyczących TV boxów opartych na Androidzie.

  • 53. Data: 2017-01-04 17:44:06
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 03-01-2017 o 23:10, Piotr Rezmer pisze:

    > Pamiętasz nazwę?

    http://www.hdtv.com.pl/forum/philips/124491-poradnik
    -jak-ogladac-filmy-z-cda-pl.html

    Wychodzi że to Web Browser.
    Ta sama która jest w Web OS.
    Czyli będzie też pewnie obsługiwać HTML5.

  • 54. Data: 2017-01-04 17:46:13
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 04-01-2017 o 09:06, Mirek Ptak pisze:

    > Z Synology przez siec też działa znakomicie na LG :)

    No to super - czyli temat nie istnieje.

  • 55. Data: 2017-01-04 17:49:34
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 04-01-2017 o 10:33, pawell32 pisze:

    > Mam inne zdanie.
    > Używam maliny od bardzo dawna i uważam to jest dobre rozwiązanie.
    > Skórek jest wiele, zawsze można coś dopasować do siebie.
    > Ja po wielu zmianach i tak wracam do najprostszej. Żaden pilot
    > z żyroskopem tylko przyciski - szybko i sprawnie. Jak patrzę na
    > niektóre tv to odechciewa się oglądania.
    > Fakt - trzeba nieco posiedzieć na początku by wszystko poustawiać.

    No właśnie.
    Trenowałem to na htpc i już mi się nie chce tego powtarzać.
    Ma działać od strzału i już - i dobry smart na tv mi to zapewnia.

    > Koszt to ok. 300 całość.

    Godzina mojej pracy to 100 zł.
    Ile więc wyjdzie w sumie? ;-)

  • 56. Data: 2017-01-04 18:03:07
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > Podkręć nieco jasność. Ten dysk sieciowy musi być obsługiwany przez
    > jakiś OS oraz przez jakiś serwer DLNA na tym OS-ie. No to powiedz jakie?

    Odpisywałem trochę wyżej/niżej.
    Serwer to Twonky Media Serwer w Zyxel NSA310S (siakiś linux, nie grzebię
    w nim bo działa).

    --
    Irokez

  • 57. Data: 2017-01-04 18:11:35
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-01-04 o 11:33, jakson pisze:

    > Serwer DLNA to odpali na chyba-kazdym routerze z USB a jak router jest
    > wspierany przez OpenWrt to na 100% odpali.

    Niestety jest tam Livebox 3 VDSL (co ogranicza mocno wymianę), i ten
    serwer w nim... zapomnij... próbowałem...

    --
    Irokez

  • 58. Data: 2017-01-05 00:22:42
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 4 Jan 2017 17:28:50 +0100, qwerty napisał(a):

> [...]
    >
    > Overscanteż się uaktywnie w tv poprzez zmianę nazwy złącza HDMI (w samsungu
    > funkcja uaktywnia po nazwaniu z tego co pamiętam DVI-PC oraz PC.

    Opcja zadziałała :), ale jednocześnie zmieniłem nazwę wejścia na PC więc
    nie bardzo wiem co pomogło :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 59. Data: 2017-01-05 11:18:13
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Aż strach do łóżka chodzić ;-))

    -----

  • 60. Data: 2017-01-05 12:37:11
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

    W dniu 2017-01-04 o 08:52, ToMasz pisze:

    > videostar

    Jest

    > amazontv

    Nie ma.