  • 1. Data: 2016-03-05 13:08:29
    Temat: [cross] ochrona podłogi pod samochodem
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    wyobraźmy sobie taką sytuację:
    jest parking podziemny, jest samochód z którego kapie olej...

    co można podłożyć pod samochód, żeby ochronić podłogę przed olejem?
    istnieją jakieś maty, którą można by sobie podłożyć pod wóz, żeby
    ochronić podłogę?

  • 2. Data: 2016-03-05 13:53:40
    Temat: Re: [cross] ochrona podłogi pod samochodem
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 05.03.2016 o 13:08, platformowe głupki pisze:
> [...]
    >
    > co można podłożyć pod samochód, żeby ochronić podłogę przed olejem?
    > istnieją jakieś maty, którą można by sobie podłożyć pod wóz, żeby

    Ja bym zaczął od usunięcia wycieku.
    Ale pewnie jestem jakiś dziwny :)

  • 3. Data: 2016-03-05 14:12:47
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    pomysł może i niezły, ale czy da się tak pouszzelniać silnik?
    ile taka zabawa może kosztować?

  • 4. Data: 2016-03-05 14:19:57
    Od: xyz <x...@i...pl>

    > pomysł może i niezły, ale czy da się tak pouszzelniać silnik?
    > ile taka zabawa może kosztować?

    Nie wiem, ale wiem że z zadbanego raczej nie cieknie a przynajmniej
    tyle że nie widać.
    Mój ma już 15lat i nie zostawia plam, no chyba że z klimy ale to woda...

    --
    --- xyz

  • 5. Data: 2016-03-05 15:29:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** platformowe głupki pisze tak:

> [...]
    >
    > co można podłożyć pod samochód, żeby ochronić podłogę przed olejem?
    > istnieją jakieś maty, którą można by sobie podłożyć pod wóz, żeby

    Google zablokowali. Biedaczysko.

    http://allgaragefloors.com/best-garage-oil-mats/
    http://www.amazon.com/gp/product/B000BXOFY8

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 6. Data: 2016-03-05 16:02:38
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 5 Mar 2016 14:19:57 +0100, xyz

    > Nie wiem, [...]

    To wiedz, że dyskutujesz z trollem. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 7. Data: 2016-03-05 21:07:57
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 2016-03-05 o 16:02, Myjk pisze:
    > Sat, 5 Mar 2016 14:19:57 +0100, xyz
    >
    > To wiedz, że dyskutujesz z trollem. :P

    Wiem, na innych grupach też go widuję.
    Ale może w przyszłości ktoś to przeczyta i mu/jej się przyda :)

    --
    --- xyz

  • 8. Data: 2016-03-06 19:34:49
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>