  • 1. Data: 2016-06-08 16:51:02
    Temat: [cross] doktorat w europie...
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    mam te wasze powskie sukcesy...

    jest sobie taki konwerterek Ethernet <-> RS232

    problem polega na tym, że trzeba do niego wgrać soft po eth...

    nic nie wiem o tym urządzeniu...

    co można zrobić?

    na nalepce ma wypisany MAC
    próbowałem pinga, arppinga, softu do urządzenia,

    po tym MAC nic nie znajduje, nie ma żadnej reakcji
    nic go nie wykrywa...

    co można zrobić?

    znalazłem w necie informację, żeby połączyć moduł bezpośrednio z kompem
    i odpalić wiresharka...

    czego się spodziewać jak pobudzać żeby uzyskac jakąś odpowiedź? jakiś
    IP modułu?

  • 2. Data: 2016-06-08 17:06:01
    Temat: Re: [cross] doktorat w europie...
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy połączenie komp-moduł ma być na wprost czy skrosowane?

  • 3. Data: 2016-06-08 17:27:26
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 08.06.2016 o 16:51, platformowe głupki pisze:
    > mam te wasze powskie sukcesy...

    To spytaj w PISie

    --
    Czarek

  • 4. Data: 2016-06-08 18:11:04
    Od: b...@g...com

    użytkownik platformowe głupki napisał:

    > co można zrobić?

    Tu na str.5 fig. nr.2 jest coś o tym:
    http://www.rsp-italy.it/Electronics/Magazines/HP%20J
    ournal/1987-10.pdf

    Po co bawić się w druty, idź na całość - bezprzewodowo:
    The Wireless Age, są wzory, schematy, czego chcieć więcej?
    http://tinyurl.com/j4ljtkj

  • 5. Data: 2016-06-09 00:04:12
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:nj9bcn$8ss$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    > odpalić wiresharka...
    >
    > czego się spodziewać jak pobudzać żeby uzyskac jakąś odpowiedź? jakiś IP

    Zwykle w przypadku takich urządzeń wystarczy połączyć go bezpośrednio z
    komputerem (skrętka prosta - już od wielu lat karty sieciowe same rozpoznają
    skrosowanie) i uruchomić dedykowany program dostarczany przez producenta.
    Coś więcej o tym konwerterze? Producent, model? Jakieś lampki na nim migają?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 6. Data: 2016-06-09 12:06:32
    Od: "Marek" <l...@w...pl>

    > Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:nj9bcn$8ss$1@node1.news.atman.pl...

    Jaki ten konwerterek ? jak PiSowski to pójdzie bezprzewodowo, jak POwski to
    trzeba wykupić KOD coby przeprogramować.

  • 7. Data: 2016-06-09 20:59:58
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    wireshark dał radę
    świetny programik

    ale zmieniając nieco temat, jak wpinać się do jakiegoś switcha coby
    podejrzeć jakieś transmisje? istnieją jakieś ciekawe sposoby na dopięcie
    się kompem z wiresharkiem na trzeciego?

  • 8. Data: 2016-06-10 01:24:02
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    platformowe głupki pisze:
> [...]
    >
    > ale zmieniając nieco temat, jak wpinać się do jakiegoś switcha coby
    > podejrzeć jakieś transmisje? istnieją jakieś ciekawe sposoby na dopięcie

    Oczywiście że są (jest) ale chyba jednak jesteś na nie zbyt głupi.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 9. Data: 2016-06-10 11:29:18
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    taaaakkkk...
    zapiszę się do po/eu i od razu zyskam na intelekcie...

    pedałom już dziękujemy,
    jeśli Ktoś ma coś na temat do powiedzenia to śmiało!

  • 10. Data: 2016-06-10 12:00:07
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 10.06.2016 o 11:29, platformowe głupki pisze:

    > jeśli Ktoś ma coś na temat do powiedzenia to śmiało!

    najprościej zobacz temat Ethernet HUB.