  • 11. Data: 2016-06-10 12:05:25
    Temat: Re: [cross] doktorat w europie...
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no tak myślałem o tym, ale w dzisiejszych czasach na 1GB łączach to
    raczej ciężko, poza tym, nie wyobrażam sobie jak taki hub miałby działać
    pomiędzy dwoma switchami, toż to będą same masowe konflikty...

  • 12. Data: 2016-06-10 12:19:03
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 10.06.2016 o 12:05, platformowe głupki pisze:
    > no tak myślałem o tym, ale w dzisiejszych czasach na 1GB łączach to
    > raczej ciężko, poza tym, nie wyobrażam sobie jak taki hub miałby działać
    > pomiędzy dwoma switchami, toż to będą same masowe konflikty...

    RTFM

    https://wiki.wireshark.org/CaptureSetup/Ethernet#Sha
    red_Ethernet

  • 13. Data: 2016-06-10 23:36:11
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    platformowe głupki pisze:
    > no tak myślałem o tym, ale w dzisiejszych czasach na 1GB łączach to
    > raczej ciężko, poza tym, nie wyobrażam sobie jak taki hub miałby działać
    > pomiędzy dwoma switchami, toż to będą same masowe konflikty...

    No cóż, tak jak pisałem, zbyt głupi.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html