eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodycr-v kontra tuscon
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 67

  • 41. Data: 2010-11-15 15:05:21
    Temat: Re: cr-v kontra tuscon
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał
    >
    > Następny. Skąd wy macie te 14l?
    > P.
    >
    Z samochodu ktory mam pod domem.
    Tucson 2.0 benzyna 2009r przebieg 17kkm
    Zuzycie paliwa:
    Lato, miasto, upal, korki trasa 7 kilometrow tam i drugie
    7 z powrotem. Zuzycie paliwa ponad 16 l/100 km !!
    Przy obecnej pogodzie, na tej samej trasie, korki nieco
    mniejsze 13,6 l/100km
    Ta sama trasa bez przekraczania 2 tys obrotow 12 l/100km
    Niemcy, autostrada 140-150 km/h, 10,5-11,5 l/100km
    Jazda za miastem, bardzo delikatna okolo 9,5
    Jazda ze stala predkoscia 90 km/h :) po autostradzie
    daje zuzycie okolo 8,8 (bez klimy)
    Pozdr

    --
    Hinek






  • 42. Data: 2010-11-15 15:11:23
    Temat: Re: cr-v kontra tuscon
    Od: "kamil" <k...@s...com>



    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message
    news:692074577.20101115150224@pik-net.pl...
    > Hello kamil,
    >
    > Monday, November 15, 2010, 2:17:26 PM, you wrote:
    >
    >>> Wyprzedzanie nawet na autostradzie nadal pozostaje
    >>> najniebezpieczniejszym manewrem i powinno być wykonane sprawnie a nie
    >>> stylem wyścigu ślimaków - TIRów na ogranicznikach.
    >> Powiedz to tym wszystkim piszacym, ze 80KM da sie "sprawnie poruszac". ;)
    >
    > Potrafiłem się sprawnie poruszać dysponując 57KM - kwestia
    > umiejętności poruszania dźwignią zmiany biegów i nawyku używania
    > lusterek przed jakimkolwiek manewrem. Ale wtedy był inny ruch na
    > drogach.
    >
    > Myslę, że 80 KM w lekkim samochodzie nadal wystarczy. Ale trzeba
    > zapomnieć o lęku przed redukcją i dociśnięciu blisko czerwonego na
    > obrotomierzu...

    No patrz, a prawie 150 kucy w 1.5 tonowym CR-V juz nie wystarcza. To ci
    heca. :)



    Pozdrawiam
    Kamil


  • 43. Data: 2010-11-15 15:23:03
    Temat: Re: cr-v kontra tuscon
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Hinek,

    Monday, November 15, 2010, 3:05:21 PM, you wrote:

    >> Następny. Skąd wy macie te 14l?
    > Z samochodu ktory mam pod domem.
    > Tucson 2.0 benzyna 2009r przebieg 17kkm
    > Zuzycie paliwa:
    > Lato, miasto, upal, korki trasa 7 kilometrow tam i drugie
    > 7 z powrotem. Zuzycie paliwa ponad 16 l/100 km !!
    > Przy obecnej pogodzie, na tej samej trasie, korki nieco
    > mniejsze 13,6 l/100km
    > Ta sama trasa bez przekraczania 2 tys obrotow 12 l/100km

    Jak można katować benzynowy silnik jazdą z obrotami poniżej 2000? Nic
    dziwnego, że pali jak smok.

    > Niemcy, autostrada 140-150 km/h, 10,5-11,5 l/100km
    > Jazda za miastem, bardzo delikatna okolo 9,5
    > Jazda ze stala predkoscia 90 km/h :) po autostradzie

    Mam nadzieję, że z prawego pasa się nie ruszasz...

    > daje zuzycie okolo 8,8 (bez klimy)

    Ty naprawdę nie umiesz jeździć samochodem.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 44. Data: 2010-11-15 15:24:18
    Temat: Re: cr-v kontra tuscon
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello kamil,

    Monday, November 15, 2010, 3:11:23 PM, you wrote:

    >>>> Wyprzedzanie nawet na autostradzie nadal pozostaje
    >>>> najniebezpieczniejszym manewrem i powinno być wykonane sprawnie a nie
    >>>> stylem wyścigu ślimaków - TIRów na ogranicznikach.
    >>> Powiedz to tym wszystkim piszacym, ze 80KM da sie "sprawnie poruszac". ;)
    >> Potrafiłem się sprawnie poruszać dysponując 57KM - kwestia
    >> umiejętności poruszania dźwignią zmiany biegów i nawyku używania
    >> lusterek przed jakimkolwiek manewrem. Ale wtedy był inny ruch na
    >> drogach.
    >> Myslę, że 80 KM w lekkim samochodzie nadal wystarczy. Ale trzeba
    >> zapomnieć o lęku przed redukcją i dociśnięciu blisko czerwonego na
    >> obrotomierzu...
    > No patrz, a prawie 150 kucy w 1.5 tonowym CR-V juz nie wystarcza. To ci
    > heca. :)

    Ale do czego nie wystarcza? Do wyprzedzania z piątego biegu i 50 km/h
    - na pewno nie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 45. Data: 2010-11-15 15:33:19
    Temat: Re: cr-v kontra tuscon
    Od: "kamil" <k...@s...com>



    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message
    news:279537700.20101115152418@pik-net.pl...
    > Hello kamil,
    >
    > Monday, November 15, 2010, 3:11:23 PM, you wrote:
    >
    >>>>> Wyprzedzanie nawet na autostradzie nadal pozostaje
    >>>>> najniebezpieczniejszym manewrem i powinno być wykonane sprawnie a nie
    >>>>> stylem wyścigu ślimaków - TIRów na ogranicznikach.
    >>>> Powiedz to tym wszystkim piszacym, ze 80KM da sie "sprawnie poruszac".
    >>>> ;)
    >>> Potrafiłem się sprawnie poruszać dysponując 57KM - kwestia
    >>> umiejętności poruszania dźwignią zmiany biegów i nawyku używania
    >>> lusterek przed jakimkolwiek manewrem. Ale wtedy był inny ruch na
    >>> drogach.
    >>> Myslę, że 80 KM w lekkim samochodzie nadal wystarczy. Ale trzeba
    >>> zapomnieć o lęku przed redukcją i dociśnięciu blisko czerwonego na
    >>> obrotomierzu...
    >> No patrz, a prawie 150 kucy w 1.5 tonowym CR-V juz nie wystarcza. To ci
    >> heca. :)
    >
    > Ale do czego nie wystarcza? Do wyprzedzania z piątego biegu i 50 km/h
    > - na pewno nie.

    Fakt, jesli ktos tak traktuje wysokoobrotowa benzyne z VTECiem, to
    faktycznie powinien czym predzej sprzedac i kupic diesla..



    Pozdrawiam
    Kamil


  • 46. Data: 2010-11-15 15:45:20
    Temat: Re: cr-v kontra tuscon
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2010-11-15 15:33, kamil pisze:

    > Fakt, jesli ktos tak traktuje wysokoobrotowa benzyne z VTECiem, to
    > faktycznie powinien czym predzej sprzedac i kupic diesla..

    IMHO po prostu nie taki silnik do takiego charakteru auta. Ten 2.0 150KM
    to fajny pewnie jest w Civicu i troche mniej w Accordzie. Mozna
    popilowac, troche porajdowac i posportowac itp itd jednak do CR-V
    kompletnie sie nie nadaje. To wyje i nie jedzie. Zestopniowanie skrzyni
    tez wola o pomste do nieba. Jezdzilem Audi 80 1.8 90KM, mialo
    zestopniowana skrzynie inaczej i mimo 60KM mniej, jezdzilo mi sie o
    wiele lepiej, nie piszac juz o Volvo S40 1.8 115KM. Reasumujac, nie
    chodzi mi o kapelusznicze "jade 50 na 5 biegu, wciskam gaz, nic sie nie
    dzieje = samochod do bani", ani tez o krytyke samego silnika czy tez
    wywyzszanie diesla nad benzyne. Chodzi o to, ze w TEJ KONKRETNEJ BUDZIE
    TEN KONKRETNY SILNIK Z TA KONKRETNA SKRZYNIA to porazka i nic wiecej. Ja
    widzialbym w samochodzie tej klasy inny silnik i skrzynie, inni
    producenci nie odwalaja takiej papy jak Honda, ze zaprojektuja jeden
    silnik i klada go wszedzie gdzie sie da przez 10 lat, "bo tak".

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek


  • 47. Data: 2010-11-15 15:53:30
    Temat: Re: cr-v kontra tuscon
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał
    >
    > Ty naprawdę nie umiesz jeździć samochodem.
    >
    >
    Niebardzo rozumiesz co napisalem. Pokazalem ile pali
    Tucson w zaleznosci od sposobu jazdy. Tak sobie sprawdzalem z
    ciekawosci, bo zona twierdzila ze jej cos duzo pali.
    Miala racje - to jest nieekonomiczny samochod ale fajnie sie
    nim jezdzi. To co sprawdzilem - przekazuje innym.
    Aha...Rozszyfrowales mnie. Rzeczywiscie nie umiem
    jezdzic samochodem.
    Pozdr

    --
    Hinek


  • 48. Data: 2010-11-15 16:03:34
    Temat: Re: cr-v kontra tuscon
    Od: "kamil" <k...@s...com>



    "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> wrote in message
    news:ibrh2g$sf9$1@node1.news.atman.pl...

    > producenci nie odwalaja takiej papy jak Honda, ze zaprojektuja jeden
    > silnik i klada go wszedzie gdzie sie da przez 10 lat, "bo tak".

    Nie liczac oczywiscie 1.9TDI pakowanego do dziesiatek modeli od parunastu
    lat. ;)



    Pozdrawiam
    Kamil


  • 49. Data: 2010-11-15 16:14:10
    Temat: Re: cr-v kontra tuscon
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2010-11-15 16:03, kamil pisze:

    > Nie liczac oczywiscie 1.9TDI pakowanego do dziesiatek modeli od
    > parunastu lat. ;)

    Liczac, jest juz stary, glosny, aczkolwiek mial jedna zalete, wychodzil
    w wielu wersjach mocowych (od, o ile dobrze pamietam, 90KM do 150KM) i
    lepiej lub gorzej go unowoczesniali (najpierw VP, pozniej PD). I co by
    nie pisac to jest to dobry silnik do roznych masowo samochodow (od
    Fabii/Golfa po A4/Passata/Superba). W kazdym z nich (nawet tych
    najwiekszych) zapewnial "jako takie" osiagi a Golf IV ARL calkiem ladnie
    w serii sie odpychal. I pewnie takie 1.9 i-CDTI/TDI poprawilo by komfort
    przemieszczania sie w CR-V.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek


  • 50. Data: 2010-11-15 17:35:28
    Temat: Re: cr-v kontra tuscon
    Od: Piotr Wasil <a...@n...www>

    Pan Piskorz <p...@b...pl> napisał(a):

    >> Mul straszliwy i pali 14 w miescie
    >
    >Masz coś zepsute.

    Ta, oba egzemplarze.

    --
    -- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com

strony : 1 ... 4 . [ 5 ] . 6 . 7


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: