  • 31. Data: 2010-11-15 13:51:52
    Temat: Re: cr-v kontra tuscon
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> wrote in message
    news:ibra9i$qmc$1@node1.news.atman.pl...
    > W dniu 2010-11-15 10:16, n...@o...pl pisze:
    >
    > [cut]
    >
    > Masz bardzo subiektywne zdanie ;)
    >
    > Silnik - mulowaty, glosny, trzeba wysoko krecic - nie mam nic do wysokiego
    > krecenia w hot-hatchach czy innych pseudo-sportowych/sportowych
    > samochodach ale w takim samochodzie albo ladujemy silnik benzynowy z duzym
    > momentem dostepnym jak najnizej albo po prostu diesla (i moim zdaniem 2.0
    > i-CDTI jest lepszym wyjsciem w tej budzie). Dynamika jak dla mnie
    > tragiczna, w trasie balbym sie wyprzedzac kogokolwiek kto jedzie wiecej
    > niz 120km/h.

    Cos sie zmienilo, ze ograniczenie do 90 juz nie obowiazuje? :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 32. Data: 2010-11-15 13:59:19
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2010-11-15 13:51, kamil pisze:

    > Cos sie zmienilo, ze ograniczenie do 90 juz nie obowiazuje? :)

    A jakie to ma wlasciwie znaczenie w temacie? Opisuje wrazenia z jazdy
    czlowiekowi, ktory o to pyta, nikogo nie interesuje czy bylo tam
    ograniczenie do 90.
    A o ile mi wiadomo to tak, zmienilo sie cos w przepisach dot. predkosci.
    Poczytaj grupe.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 33. Data: 2010-11-15 14:06:25
    Od: "kamil" <k...@s...com>

> [...]
    > ograniczenie do 90.
    > A o ile mi wiadomo to tak, zmienilo sie cos w przepisach dot. predkosci.

    Na autostradzie wyprzedzanie to akurat najmniejszy problem, szczegolnie
    wysokim SUVem, ktory po zakretach jezdzi jak kuter rybacki na falach.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 34. Data: 2010-11-15 14:08:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello kamil,

    > Cos sie zmienilo, ze ograniczenie do 90 juz nie obowiazuje? :)

    Tak - mamy w Polsce juz trochę autostrad.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 35. Data: 2010-11-15 14:10:08
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message

    > Tak - mamy w Polsce juz trochę autostrad.

    I na nich wyprzedzanie stanowi tak powazny problem, zeby dwie sekudny wiecej
    konczyly sie czolowka?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 36. Data: 2010-11-15 14:14:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello kamil,

    > I na nich wyprzedzanie stanowi tak powazny problem, zeby dwie sekudny wiecej
    > konczyly sie czolowka?

    Wyprzedzanie nawet na autostradzie nadal pozostaje
    najniebezpieczniejszym manewrem i powinno być wykonane sprawnie a nie
    stylem wyścigu ślimaków - TIRów na ogranicznikach.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 37. Data: 2010-11-15 14:17:26
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Hello kamil,
    >
    > Wyprzedzanie nawet na autostradzie nadal pozostaje
    > najniebezpieczniejszym manewrem i powinno być wykonane sprawnie a nie
    > stylem wyścigu ślimaków - TIRów na ogranicznikach.

    Powiedz to tym wszystkim piszacym, ze 80KM da sie "sprawnie poruszac". ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 38. Data: 2010-11-15 14:17:43
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2010-11-15 14:10, kamil pisze:

    > I na nich wyprzedzanie stanowi tak powazny problem, zeby dwie sekudny
    > wiecej konczyly sie czolowka?

    No nie wiem czy tylko/az dwie. Przeciez czesto zle oceniajac sytuacje te
    tylko dwie sekundy moga utatowac zycie. A poza tym to roznica miedzy
    opisywanym samochodem a moim w trasie jest duzo wieksza niz dwie
    sekundy, calkiem inna jazda jak dla mnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 39. Data: 2010-11-15 14:21:44
    Od: "kamil" <k...@s...com>

> [...]
    > tylko dwie sekundy moga utatowac zycie. A poza tym to roznica miedzy
    > opisywanym samochodem a moim w trasie jest duzo wieksza niz dwie sekundy,

    Nie przecze temu, po prostu nie widze sensu argumentowania o wyprzedzaniu
    jadacych ponad 120 na normalnej drodze. A na autostradzie wyprzedzanie to
    nie problem akurat, przynajmniej ja nie mialem problemow nawet jakimis
    toczydlami pokroju nowego punto 1.2 z wypozyczalni, ktore do 100 rozpedza
    sie w cos kolo czterech minut.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 40. Data: 2010-11-15 15:02:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello kamil,

    > Powiedz to tym wszystkim piszacym, ze 80KM da sie "sprawnie poruszac". ;)

    Potrafiłem się sprawnie poruszać dysponując 57KM - kwestia
    umiejętności poruszania dźwignią zmiany biegów i nawyku używania
    lusterek przed jakimkolwiek manewrem. Ale wtedy był inny ruch na
    drogach.

    Myslę, że 80 KM w lekkim samochodzie nadal wystarczy. Ale trzeba
    zapomnieć o lęku przed redukcją i dociśnięciu blisko czerwonego na
    obrotomierzu...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl