  • 1. Data: 2010-03-17 21:44:06
    Temat: coś się stało lapkowi... widać poczwórnie
    Od: "PaPrYcZaK" <p...@Q...com>

    widać poczwórnie obraz... ale nie da się tak pracować... widok
    po wejściu do biosu linki poniżej:

    http://papryczak.pl/jpg/15.jpg
    http://papryczak.pl/jpg/16.jpg

    co zrobić żeby działało poprawnie?
    --
    Pozdrawiam, PaPrYcZaK

  • 2. Data: 2010-03-17 23:39:36
    Temat: Re: coś się stało lapkowi... widać poczwórnie
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    PaPrYcZaK pisze:
    > widać poczwórnie obraz... ale nie da się tak pracować... widok
    > po wejściu do biosu linki poniżej:
    >
    > http://papryczak.pl/jpg/15.jpg
    > http://papryczak.pl/jpg/16.jpg

    Czy na zewnętrznym monitorze widać tak samo? Jak nie, to znaczy, że coś
    z matrycą nie tak, np uszkodzony kabel sygnałowy, bądź elektronika od
    matrycy. Jak to drugie, to wymiana matrycy.
    Jak widać tak samo, to uszkodzona grafika/płyta główna. W takim wypadku
    może pomóc przelutowanie odpowiedniego układu, jego wymiana, bądź
    wymiana całej płyty głównej, co jest bardzo kosztowne.

  • 3. Data: 2010-03-18 08:13:21
    Od: "marek" <m...@p...pl>

    > Jak widać tak samo, to uszkodzona grafika/płyta główna. W takim wypadku
    > może pomóc przelutowanie odpowiedniego układu, jego wymiana, bądź wymiana
    > całej płyty głównej, co jest bardzo kosztowne.

    stawiam wlasnie na to - grafika/ plyta glowna
    HP Pavilion - i wszytsko jasne.

    Niestety tez poelnilem ten blad i kupilem tego laptopa,
    a po przebojach z serwisem HP, stwiedzilem ze nigdy NIC od HP.
    Zniechecajac uzytkownika domowego - stracili klienta kupujacego duzo sprzetu
    dla firmy - ale to ich strata.
    W kazdym badz razie gdy w TOYOCIE cos nie dziala czy w Nokii,
    to wymieniaja elementy w calej wadliwej serii, a HP siedzi cicho i liczy
    ze nie zepsuje sie w okresie gwarancji (wadliwe uklady nvidii montowane w
    pavilionach).
    Wystarczy wpisac w google i poszukac.
    Takie podejscie psuje bardzo wiarygodnosc i zaufanie do firmy.
    Na nic ankiety i konkursy.

    To sie rozpisalem, pozdr. all
    mark123

  • 4. Data: 2010-03-18 08:57:24
    Od: zen3x <z...@o...pl>

    On 18 Mar, 09:13, "marek" <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    > pavilionach).
    > Wystarczy wpisac w google i poszukac.
    > Takie podejscie psuje bardzo wiarygodnosc i zaufanie do firmy.

    To nie układy są wadliwe, a technologia przylutowania tych układów.
    Wszystko jest jednak zgodne z przejęto dyrektywa bez ołowiu.

  • 5. Data: 2010-03-18 10:22:22
    Od: "PaPrYcZaK" <p...@Q...com>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości

    > Czy na zewnętrznym monitorze widać tak samo?

    po podłączeniu zewn. monitora niestety nawet obrazu na nim nie wyświetla...

    a przeczytałem na innej grupie, że może to być procesor od matrycy... czy
    ktoś wie jaka może być cena owej części ? :]

  • 6. Data: 2010-03-18 10:49:54
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Thu, 18 Mar 2010 11:22:22 +0100, PaPrYcZaK napisał(a):

    > po podłączeniu zewn. monitora niestety nawet obrazu na nim nie wyświetla...

    A wciskałeś FN+F5?

    > a przeczytałem na innej grupie, że może to być procesor od matrycy... czy
    > ktoś wie jaka może być cena owej części ? :]
    A cio to (jak mawia moja 1,5 roczna córka)?

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2010-03-18 11:14:04
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>