  • Data: 2012-04-16 10:55:45
    Temat: Re: coś małej mocy
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-04-16 09:50, Użytkownik BartekK napisał:

    > Chyba nadal sprzęt przeoczasz. Tam jest tylko ethernet 10/100, i zwykłe
    > jedno USB (ewentualnie 2, ale przez huba na płycie, więc wydajność taka
    > sama). Jak chcesz ten serwer plików na tym stawiać? serwować kilka
    > plików z karty SD, z prędkością maks ~8MB/s ? Czy może podłączać macierz
    > dysków z hubem USB ;) i wydajnością jeszcze mniejszą?
    >
    > R-Pi nadaje się na serwer plików tak samo dobrze, jak lodówka na sejf.
    > Można dołożyć kłódkę, i będzie, ale czy o takie coś chodzi pytającemu to
    > nie wiem...

    Ewidentnie nie doczytał co to jest.
    A to nie jest kompletny kompletny komputer (np. obudowy do niego
    zdaje się jeszcze nie proponują) więc zaklasyfikowałem go dla
    majsterkowiczów i dysponuje ograniczoną mocą więc pozwoli się
    wykazać zdolnym programistom potrafiącym optymalizować programy
    a nie tylko proponować zakup szybszego procesora, stąd
    klasyfikacja dla programistów.