  • 11. Data: 2013-04-30 00:49:59
    Temat: Re: coś
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 29 kwietnia 2013 23:53:27 UTC+2 użytkownik Jakub Rakus napisał:

    > Słowo-klucz, które rozwiąże wszystkie Twoje wątpliwości: RFID.
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Jakub Rakus

    RFID to system w którym nalepka niesie informację o produkcie. To o co pyta to
    security tag. Protoplasta RFID.

  • 12. Data: 2013-04-30 01:38:46
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik k...@g...com napisał:

    > RFID to system w którym nalepka niesie informację o produkcie. To o co pyta to
    security tag. Protoplasta RFID.

    Nie niesie. Informacja o produkcie zapisana jest w komputerze firmy -
    tag RFID niesie głównie informację o swoim niepowtarzalnym
    identyfikatorze. Trzeba zapamiętać na co się dany tag nakleiło - i w
    każdej chwili można sprawdzić co to jest.

    --
    Darek

  • 13. Data: 2013-04-30 16:07:59
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 30 kwietnia 2013 01:38:46 UTC+2 użytkownik Dariusz K. Ładziak napisał:

> [...]
    >
    > identyfikatorze. Trzeba zapamiętać na co się dany tag nakleiło - i w
    >
    > każdej chwili można sprawdzić co to jest.

    Pizsesz o czymś innym. Wygląda podobnie ale spełnia inną funkcję.