  • Data: 2017-04-12 19:21:37
    Temat: Re: cofanie licznika
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12-04-2017 o 10:07, J.F. pisze:
> [...]

    W przypadku Dacii ta full opcja oznacza wyposażenie mniej więcej na
    poziomie podstawy w autach konkurencji, tyle że w tym przypadku z 4x4.
    Jak dla mnie to minimum, jeśli chcę się normalny samochód i wybiera
    Dacię, to można brać albo taką, albo wcale.

    > Ale co proponujesz "o klase wyzsze" od Dustera ?
    > I ile to bedzie kosztowalo z minimalnym wymaganym wyposazeniem
    > (klima, silnik odpowiedniej mocy, itp)

    Problem jest zupełnie inny - miał byc prawdziwy suv zdolny do zjazdu z
    asfaltu.
    Czyli prześwit, 4x4 itd.

    Oprócz Dustera prawie nikt nie sprzedaje 4x4 w połączeniu z małym
    silnikiem, w suvach to już nawet nie prawie.
    A jak doładujesz topowy silnik, to wychodzi Ci cena topowego Dustera + 50%.

    Nie masz pojęcia o czym piszesz.
    Akurat w Dacii jest dokładnie odwrotnie - nawigację dokładasz za 300 zł
    (używka), wgrywasz odpowiednią wersję i mapy wymieniasz sobie sam, na
    poszukane w necie, tak jak w komórce.
    Co więcej - programem nawigacyjnym jest świetne I-go, jak dla mnie
    najlepsza nawigacja na rynku.

    > Niektore z tych drobiazgow drogie nie sa, a przydatnosc sie docenia,
    > jak ich zabraknie :-)
    >
    > A GPS ... nabywca nowego samochodu raczej tak nie mysli :-)
    > Zreszta w rozwinietych krajach te drogi sie az tak czesto nie
    > zmieniaja, zeby aktualizowac co chwile trzeba :-)
    >
    > A ten wbudowany gps pare zalet ma ... ale raczej bym nie dal 2000 zl.

    Dopłata do nowrgo to 1000 zł.
    Używany, sprawny kupisz za 300.