  • Data: 2017-04-13 18:32:16
    Temat: Re: cofanie licznika
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .04.2017 o 08:06 Miroo <b...@b...brak.i.juz> pisze:

    > No cóż, każdemu w miarę potrzeb - zależy jaką część życia spędza się w
    > samochodzie. Ja na szczęście(?) niewielką, więc dla mnie większość
    > wymienionych bajerów to zbytek. Nie znaczy to, że nie chciałbym ich
    > mieć, ale cytując klasyka: "per saldo się nie kalkuluje" :)

    Jak jeździsz dużo - to komfort przekłada się bezpośrednio na Twoje i
    innych bezpieczeństwo.
    Dużo mniej zmęczony po przejechaniu 500km będziesz w cichym aucie, z
    wygodnymi fotelami, dobrymi światłami, sprawnie działającą klimatyzacją.
    Jak te 500 i więcej km zaliczasz kilka razy w miesiącu to już jest się nad
    czym zastanawiać. Dla mnie "bajery" to wypasione audio czy 20" świecące
    się felgi, ale na pewno nie jest "bajerem" podłokietnik, skrzynia
    automatyczna czy dobre światła.

    TG