  • Data: 2017-04-11 10:54:39
    Temat: Re: cofanie licznika
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-04-10 o 22:38, PlaMa pisze:

    > Ale z własnego doświadczenia wiem, że coś jest z tym myleniem pmtg z pms :)

    Gdyby ten wątek trafił tu przez pomyłkę, zamiast na grupę samochodową,
    to wątkotwórca przecież zaraz by przeprosił i napisał tam, gdzie miał
    zamiar. Jak widać, to nie była pomyłka. Nie wiadomo dlaczego J.F. o
    przestępstwach w Niemczech postanowił poinformować tutaj.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl