-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: kamil <k...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: cofanie licznika
Date: Tue, 14 Feb 2012 11:13:56 +0000
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 37
Message-ID: <jhdflk$gon$1@inews.gazeta.pl>
References: <jh8lk4$nhb$1@inews.gazeta.pl>
<4f394235$0$1261$65785112@news.neostrada.pl>
<jhbgkn$4h7$1@inews.gazeta.pl> <jhdf1t$dnt$3@inews.gazeta.pl>
<jhdfat$g1g$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: gateway.moredun.ac.uk
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1329218036 17175 194.80.173.254 (14 Feb 2012 11:13:56 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 14 Feb 2012 11:13:56 +0000 (UTC)
X-User: radnor
In-Reply-To: <jhdfat$g1g$1@inews.gazeta.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:9.0) Gecko/20111222 Thunderbird/9.0.1
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2434302
[ ukryj nagłówki ]On 14/02/2012 11:08, yabba wrote:
>>> Wychodzi na wprost oczekiwaniom Polakow, ktorzy chcieliby kupic auto
>>> kilkuletnie wygaldajace jak salonowe i majace przebieg blisku zeru.
>>> Nie wiem
>>> dlaczego ludzi przerazaja przebiegi powyzej 150.000 tys. Kazdym swoim
>>> autem
>>> (fakt, niewiele ich bylo) przeturlalem sie conajmniej 350.000 i silniki
>>> dalej dawaly rade, choc juz czasami sie pocily lekko. W zeszlym roku
>>> kupilem
>>> Honde 2004 rok z przebiegiem 140.000 - jednym z wiekszych na Allegro
>>> i nie
>>> narzekam.
>>
>> Samochód poza silnikiem ma też zawieszenie, hamulce i wiele innych
>> rzeczy, które się zużywają. Nie wiem dlaczego ludzie tak się nad tymi
>> silnikami spuszczają, bo pełen remont zawieszenia potrafi kosztować
>> więcej niż swap silnika.
>>
>
>
> Naprawę zawieszenia robi się zwykle na nowych częściach. Przełożenie
> silnika wiąże się z ryzykiem zakupu egzemplarza w niewiadomym stanie.
Tak czy inaczej przy 350.000km silnik może i nie ma problemów, ale
reszta jest zazwyczaj konkretnie wytłuczona. Zaczynają się potem wymiany
zapieczonych zacisków, problemy z ustawianiem geometrii bo śrub ruszyć
się nie da itp. Poza tym ile znasz osób, które regularnie wymieniają
choćby płyn hamulcowy na przeglądach?
--
Pozdrawiam,
Kamil
http://bynajmniej.net
Następne wpisy z tego wątku
- 14.02.12 12:14 kamil
- 14.02.12 12:17 AZ
- 14.02.12 12:25 Chris
- 14.02.12 12:26 yabba
- 14.02.12 12:32 AZ
- 14.02.12 12:37 Chris
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=