  • 1. Data: 2013-07-19 20:38:33
    Temat: co zrobić,żeby ładowarka samochodowa USB widziała samsunga GIO?
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Ładowarka oczywiście nie dedykowana.Jakaś zworka?Soft?

  • 2. Data: 2013-07-19 20:51:28
    Od: Tomasz Wójtowicz <n...@s...com>

    W dniu 2013-07-19 20:38, Rentier pisze:
    > Ładowarka oczywiście nie dedykowana.Jakaś zworka?Soft?

    Standard USB charge mówi, że linie D+ i D- mają być zwarte. Tymczasem
    wiele niestandardowych rozwiązań używa dzielników na rezystorach do
    sygnalizowania, ile telefon może pobierać prądu. Przerobić na standard
    jest łatwo - wylutować rezystory i kroplą cyny zewrzeć linie D+ i D-. W
    drugą stronę znacznie gorzej, bo trzeba by wiedzieć ile i odpowiednie
    rezystory wlutować, w dodatku pewnie tylko smd się zmieszczą.

  • 3. Data: 2013-07-19 22:13:25
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > rezystory wlutować, w dodatku pewnie tylko smd się zmieszczą.

    Rozpieprzyłem kiedyś przypadkowo wtyczkę od ładowarki, chyba od Razora, był
    tam normalny, choć malutki opornik, nie SMD.

  • 4. Data: 2013-07-19 22:47:27
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl>

    > Rozpieprzyłem kiedyś przypadkowo wtyczkę od ładowarki, chyba od Razora,
    > był tam normalny, choć malutki opornik, nie SMD.

    To co piszesz dotyczy Motoroli - rezystor we wtyczce mini USB dołączony do
    dodatkowego 5-tego styku. Nie wiem czy w samsungu to zadziała.

  • 5. Data: 2013-07-20 13:52:34
    Temat: Re: co zrobi?,?eby ?adowarka samochodowa USB widzia?a samsunga GIO?
    Od: Rentier <f...@g...com>

    W dniu 2013-07-19 22:47, AS pisze:

    > To co piszesz dotyczy Motoroli - rezystor we wtyczce mini USB do??czony do
    > dodatkowego 5-tego styku. Nie wiem czy w samsungu to zadzia?a.
    Zmostkowałem. Działa!

  • 6. Data: 2013-07-20 14:33:51
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2013-07-20 13:52, Rentier pisze:

    > Zmostkowałem. Działa!

    Możesz jaśniej - co z czym ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 7. Data: 2013-07-20 17:24:26
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "AS" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To co piszesz dotyczy Motoroli - rezystor we wtyczce mini USB dołączony do

    No, wydawało mi się to samo przez się, że Razor, to Motorola. Model był V3
    tegoż...

    > dodatkowego 5-tego styku. Nie wiem czy w samsungu to zadziała.

    Mój Sferiofonik czasem załapywał, a czasem nie... jak załapał, to ładował
    wolniej, ale naładował, jak nie załapał (co było częstsze), to nie ładował.
    Sferiowa ładowarka ładowała Razora zawsze. Ale w końcu Razor dał dupy na
    wieczność (nie z powodu ładowarki)... A Sferiofon chodzi. (C161c).

  • 8. Data: 2013-07-20 21:33:15
    Od: Rentier <f...@g...com>

    W dniu 2013-07-20 14:33, PeJot pisze:

    > Możesz jaśniej - co z czym ?

    D+ z D- czyli oba środkowe.

  • 9. Data: 2013-07-21 08:58:35
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2013-07-20 21:33, Rentier pisze:

    > D+ z D- czyli oba środkowe.

    THX.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 10. Data: 2013-07-24 20:25:31
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2013-07-21 08:58, PeJot pisze:

    > THX.

    Tym niemniej Nokia X2-00 jest na to odporna.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem