  • 41. Data: 2012-02-11 20:35:26
    Temat: Re: co znowu z dyskami
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Rafal Lukawski" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
    news:jh64cp$8l6$1@usenet.news.interia.pl...
    > przypadku dysków 2.5", dyski Scorpio Black trwałością nie mają sobie
    > równych wśród Seagate i Samsunga(juz nieprodukowanego).
    >
    > Wydajnosc tez jedna z lepszych pomijajac hybrydy lub SSD.

    Szału nie ma... Wymieniłem "Scorpio Black" 500GB na Patriot Pyro
    PP120GS25SSDR i jakiejś istotnej różnicy nie zauważyłem...

    --
    marfi

  • 42. Data: 2012-02-11 22:57:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Santana" jh1p1m$brg$...@u...news.interia.pl

    > Jesteś naganiaczem z komputronika? ;)
    > Przeca tam jest wręcz nieprzyzwoicie drogo :) Zresztą gdyby nie było drogo

    Kiedyś uznałem, że sprzedają tam całkiem dobrze pewien komputer.
    Cenę uznałem za dobrą do dalszej negocjacji...

    Niestety okazało się, że cena na półce była ratą. :)
    Cały komputer wg nich był 2 razy droższy...

    > to by nie tworzyli sami sobie tańszej konkurencji (saturion) Znajdzie się

    Więc saturion to ich dzieło?
    Teraz coś mi rozjaśnia się...

    > jeleń na ceny komputronika, to dobrze. Nie znajdzie sie , to się sprzeda taniej
    przez saturion. Czyli drugie "dobrze" tyle że deko

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 43. Data: 2012-02-12 01:24:41
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-02-11 21:35, marfi wrote:
    > Użytkownik "Rafal Lukawski" <r...@l...pl> napisał w wiadomości

    > Szału nie ma... Wymieniłem "Scorpio Black" 500GB na Patriot Pyro
    > PP120GS25SSDR i jakiejś istotnej różnicy nie zauważyłem...

    No wiesz, zalezy co robisz i czego oczekujesz. Mam jakiegos OCZ Agility
    w notebooku, nawet nie ma porownania z HDD.

  • 44. Data: 2012-02-13 07:53:32
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-02-10 23:53, *JoteR* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Gorzej. Jestem, a raczej bywam okazjonalnie ich klientem, w dodatku (o
    > zgrozo) zupełnie zadowolonym z ich usług i cen.

    > Zawsze można wybrać tendencyjnie jakiś towar i wykazać dowolną tezę.
    > Chcesz?
    > Proszę:
    > http://www.komputronik.pl/product/65787/Sprzet_kompu
    terowy/Podzespoly/Seagate_1_TB_Barracuda_7200_12_32M
    B_Serial_ATA_II_.html

    > vs.
    > http://www.proline.pl/?p=SEAGATE+ST31000528AS
    >
    > I kto ma (a raczej nie ma na stanie) "nieprzyzwoicie drogo"? ;->

    Ale to Właśnie Ty wybierasz tendencyjnie - dwa razy wziąłeś do
    porównania produkty niedostępne w Proline (a wtedy wiszą tam stare ceny)
    - dla porównania to co jest na składzie:
    http://www.proline.pl/?p=SEAGATE+ST1000DL002
    http://www.komputronik.pl/product/117287/Sprzet_komp
    uterowy/Podzespoly/Seagate_1_TB_Barracuda_Green_32MB
    _SATA-300_.html

    Co do przesyłki - Proline też ma sklepy stacjonarne - mniej niż
    Komputronik, ale np. w Gliwicach jest :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 45. Data: 2012-02-13 08:06:49
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-02-11 19:13, *JoteR* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > ... właśnie o dyskach.

    Dyski też są drogie w Komputroniku.

    Kolejne przykłady dostępnych produktów:
    http://www.proline.pl/?p=WD+WD20EARX
    http://www.komputronik.pl/product/125668/Sprzet_komp
    uterowy/Podzespoly/WD_Caviar_Green_2TB_WD20EARX_64MB
    _cache_SATA_III.html

    http://www.proline.pl/?p=WD+WD2002FAEX
    http://www.komputronik.pl/product/114041/Sprzet_komp
    uterowy/Podzespoly/WD_Caviar_Black_2TB_WD2002FAEX_64
    MB_cache_SATA-600.html
    Niezła różnica :)

    i coś mniejszego
    http://www.proline.pl/?p=WD+WD5000AAKX
    http://www.komputronik.pl/product/112966/Sprzet_komp
    uterowy/Podzespoly/WD_Caviar_Blue_500_GB_WD5000AAKX_
    16MB_cache_SATA-600.html

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 46. Data: 2012-02-13 15:02:44
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ciekawe jest to czy jak nie wprowadzimy ACTA to czy ceny amerykańskich
    produktów karnie wzrosną o 500%, pewnie tak.

  • 47. Data: 2012-02-14 01:10:17
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 11 Feb 2012 19:13:16 +0100, JoteR napisał(a):

    (ciach...)
    > Doskonale się bawię, patrząc jak tutejsi handlarze toczą bezsilnie pianę, że
    > ktoś ośmiela się kupować w tak znienawidzonym przez nich sklepie. Ośmieszają
    > się przy okazji, wykonując umysłowe łamańce mające wykazać, że dyski w
    > Komputroniku są dużo droższe, poprzez porównywanie cen... procesorów (!).
    > Albo tak głupi, albo z (za przeproszeniem) Allegro. Co zresztą często idzie
    > w parze.

    JoteR - tak z całym szacunkiem - ale pod względem Allegro, to Ty już
    przeginasz pałę (mogę Ci - o ile jeszcze nie pisałem - sprecyzować, jakiego
    sprzedawcę na Allegro znalazłem, jak wyglądał mój zakup poleasingowego
    laptopa, jak mi szczęka opadła na poziom obsługi klienta. Na to, jak wysoko
    ten sklep poprzeczkę postawił). Z Komputronikiem również przeginasz. To
    sklep, jak każdy inny. Trafiają się rzeczy tańsze, trafiają droższe.

    Skoro wątek o dyskach - wziąłem jeden z pierwszych dostępnych w ProLine
    napędów 2TB, który wpadł mi w oczy. W pozostałych dwóch sklepach szukałem po
    oznaczeniu modelu. Założenie ćwiczenia: sprawdzę napęd, który w tej chwili,
    od ręki, dostępny jest we wszystkich tych trzech sklepach. Długo się nie
    zastanawiałem, nie kombinowałem, nie wybierałem - przewinięcie cennika, o
    np. ten, sprawdzamy:
    - http://members.upcpoczta.pl/p.ryk/WD20EARX-ProLine.p
    ng
    - http://members.upcpoczta.pl/p.ryk/WD20EARX-Morele.pn
    - http://members.upcpoczta.pl/p.ryk/WD20EARX-Komputron
    ik.png

    Porównaj ceny. Potem czep się mnie, że tendencyjnie wybrałem. Chce Ci się,
    to sprawdzaj ceny innych dysków. Tylko dwa warunki:
    - dyski są dostępne we wszystkich sklepach, których ceny chcesz przytoczyć
    - wystawiasz screen-shota strony danego sklepu

    Uprzedzając pytania. W ProLine kupowałem parę klamotów, jak również kilka
    serwisowałem. Obsługa mi się podobała. W morele.net na razie jedynie kupiłem
    kilka rzeczy - serwisować nie było potrzeby. Mają wobec tego u mnie niższy
    kredyt zaufania, niż ProLine. Komputronik swoją obsługą serwisową
    doprowadził mnie kilkukrotnie do ciężkiego wścieku.

    Ceny porównaj sobie sam. Jestem pewien, że znajdziesz kilka / kilkanaście /
    kilkadziesiąt podzespołów, które w Komputroniku są tańsze, niż u części
    konkurencji. Już na pewno te, które akurat są objęte ofertą promocyjną.

    [ The trouble with wanting something is the fear of losing it, or never ]
    [ getting it. (Max Payne) ]

  • 48. Data: 2012-02-14 01:10:17
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 11 Feb 2012 02:27:47 +0100, JoteR napisał(a):

    (ciach...)

    > Poszukaj na Ceneo myszki ze sprawnym kółkiem.
    > I nie marnuj już mojego czasu na sprawdzanie kolejnych kłamliwych teoryjek

    JoteR - popraw mnie, jeżeli się mylę, ale czy przypadkiem w Ceneo to nie
    pojawiają się w wynikach wyszukiwania oferty sklepów, które za to zapłaciły?
    Wobec czego - tak IMVHO - ciężko serwis ten traktować jako całkowicie
    obiektywne źródło informacji. Nie, żeby porównanie oferty 60 sklepów nie
    dawało jakiegoś pojęcia o poziomie cenowym.

    Mnie do Komputronika swego czasu zraziło podejście do klienta, szczególnie
    przy załatwianiu spraw związanych z serwisem. Kilka zaliczonych pokazów
    niemocy, podejścia ,,nie da się" lub po prostu olewania maili czy telefonów
    zraziło mnie mocno.

    Nie powiem - zakupy z odbiorem osobistym mogą być dość wygodne, ale znowu -
    parę razy (znajomi chcieli zakupu w Komputroniku - ja się nie wtrącam)
    okazało się, że towar (fakt - duperele) miał być w salonie na Jana Pawła czy
    w Arkadii w Wawie, a sprzedawca mi z rozbrajającym uśmiechem stwierdzał, że
    mogę sobie jechać do Galerii Mokotów, bo mieli ,,błąd w systemie" (jak ja
    kłerwa kocham ten tekst).

    Kontakt z klientem, możliwość wypytania się o szczegóły - znam kilka innych
    sklepów, w którym następuje to o wiele łatwiej, a osoba odpowiadająca
    dysponuje lepszą znajomością tematu. W kilku innych obsługę serwisową miałem
    na poziomie takim, której się po Komputroniku chciałbym spodziewać, ale na
    chęciach się skończyło. W takiej sytuacji, to ja niejednokrotnie wybiorę
    sklep inny. Nawet, jak mam na przesyłkę poczekać.

    [ House: You have three choices in this life.Be good, get good, or give up.]
    [ You've gone for column "D". Why? Simple answer is, if you don't try, you ]
    [ can't fail. Are you really that simple? ("House M.D. 4x09 Games") ]

  • 50. Data: 2012-02-14 01:30:17
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 11 Feb 2012 19:16:41 +0100, Chris napisał(a):

    > Podsumuję inaczej. Takie firmy jak Komutronik dalej istnieją a te co są
    > na szczycie cenego już dawno padły bo nie da się wyżyć na marży 0.5% ..
    > a potem się bujaj z gwarancją ... ja tam wolę dać 10 zł więcej i mieć
    > pewność że za 3 lata jak mi dysk padnie to pójdę i go wyreklamuję a nie
    > wywalę do kosza i kupię nowy ...
    >
    > ps. Dysk i 3 lata to przykład tylko ...

    Pytanie - czy korzystasz z serwisu za pośrednictwem sklepu, czy oddajesz do
    serwisu producenta? Jak znajomej padł dysk Seagate'a, to ja się na
    sprzedawcę nawet nie oglądałem - nawet nie wiem, czy jeszcze istnieje.

    [ You only have to understand something if it needs an explanation. ]
    [ ("House M.D. 5e01 Dying Changes Everything") ]

  • 49. Data: 2012-02-14 01:30:17
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 11 Feb 2012 20:21:00 +0100, Nunez napisał(a):

    (ciach...)

    > Czas stracony na ganianie się z kurierem..? Hmmm, nie bardzo wiem o co
    > chodzi. Kurier ma czas, żeby się z Tobą pobawić? Ekstra :-)

    Akurat o kurierach, to ja Ci mogę tyle poopowiadać, że zwątpisz. :) Jako
    podręczny serwis dla znajomych i swego czasu osoba, która do testów trochę
    sprzętu dostawała, przerabiałem tyle ,,zabaw" z kurierami, że mną trzepie...
    Owszem - to nie wina sklepu, że kurierzy danej firmy zachowują się tak, a
    nie inaczej.

    (ciach...)

    [ Doświadczenie i alkoholizm zawsze zwyciężą młodość i entuzjazm. ]
    [ (JoeMonster.org) ]