  • 61. Data: 2017-03-22 10:46:26
    Temat: Re: co zamiast "polskiego samochodu elektrycznego"
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Konrad Anikiel napisał:

    > Zabolało, prawda? Że gdzieś tam dzieciaki lubią szkołę a w Polsce nie.

    Byłoby nadużyciem powiedzieć, że jako dzieciak szkoły nie lubiłem.
    Moje dzieci potrafiły się awanturować z tego powodu, że w sobotę
    do szkoły się nie idzie -- bo jakże to tak. Zatem nie, nieprawda.
    W tym przypadku w ogóle nie ma co się pieścić, najlepiej wprost
    powiedzieć: wierutne kłamstwo. Do którego popychają zastarzałe
    kompleksy, upodobanie czarnobiałych wizji świata, wiara w proste
    rozwiązania. No i oczywiście ten Mickiewicz, którym w młodości
    zajadli humaniści próbowali gwałcić przez uszy.

    Jarek

    --
    Nie ma nic lepszego nad prawdziwie anachroniczny chwyt pedagogiczny!
    Te miłe maleństwa, wychowane przez nas w nierealnej atmosferze,

  • 62. Data: 2017-03-22 10:49:35
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Konrad Anikiel napisał:

    > Nie mogłem uwierzyć że w kraju który wydał Karola Adamieckiego (zajadłego
    > niehumanistę) nikt nie potrafi ogarnąć organizacji firmy, zarządzania
    > projektami i takich tam nudnych i powszechnie wykpiwanych historyjek.
    > Że kiedy wszystkie gadające głowy zgodnie powtarzają od lat "Polka ma
    > niską wydajność pracy"- nikt nie wie co to znaczy i jak temu zaradzić.

    Ja wiem, ja wiem! Mogę? Wydajność pracy to jest wartość wytworzonych
    dóbr w okresie rozrachunkowym podzielona przez liczbe zatrudnionych.
    W przedsiębiorstwach największy wpływ na wydajnośc pracy mają działy
    marketingu, które starają się sprzedać jak najdrożej. W rozliczeniu
    krajowym jest nieco inaczej -- niższa wydajność pracy niż u sąsiadów
    pozawla Polsce się rozwijać i tą pracą konkurować z resztą Europy.
    Zatem każdy, kto wie co to znaczy, nawet nie próbuje temu zaradzić.
    Ale nawet tej reszcie Europy daleko jest do wydajności pracy Kuwejtu
    czy innego Gabonu (pan prezes kiedyś upodobał sobie ten kraj).

    Naprawdę nie warto epatować ignorancją i pokazywać braki swojej edukacji.
    Te w dzisiejszych otwaretych czasach łatwo jest nadrobić. Ale nie słuchając
    co mają do powiedzenia gadające głowy, lepiej książkę jaką przeczytać.

    Jarek

    --
    Truskawki w Milanówku
    I ten przechodzień, spacerowicz,

  • 63. Data: 2017-03-22 11:06:15
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu środa, 22 marca 2017 18:49:37 UTC+9 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

> [...]
    > W przedsiębiorstwach największy wpływ na wydajnośc pracy mają działy
    > marketingu, które starają się sprzedać jak najdrożej.

    Śliczne brednie. Widziałeś kiedyś jakieś przedsiębiorstwo z bliska? Czy tylko swoje
    fantazje w których marketing jest od sprzedawania, haerowcy od headhuntingu, a
    wydajność się mierzy jakąś wartością (ceną? kosztem?)

    > W rozliczeniu
    > krajowym jest nieco inaczej -- niższa wydajność pracy niż u sąsiadów
    > pozawla Polsce się rozwijać i tą pracą konkurować z resztą Europy.

    ROTFL

    > Zatem każdy, kto wie co to znaczy, nawet nie próbuje temu zaradzić.
    > Ale nawet tej reszcie Europy daleko jest do wydajności pracy Kuwejtu
    > czy innego Gabonu (pan prezes kiedyś upodobał sobie ten kraj).

    Wyliczaj dalej.

> [...]
    > co mają do powiedzenia gadające głowy, lepiej książkę jaką przeczytać.

    Brawo.

  • 64. Data: 2017-03-22 11:07:26
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu środa, 22 marca 2017 18:46:27 UTC+9 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > Byłoby nadużyciem powiedzieć, że jako dzieciak szkoły nie lubiłem.
    > Moje dzieci potrafiły się awanturować z tego powodu, że w sobotę
    > do szkoły się nie idzie

    A z sufitu sypały się cukierki dopiero jak się poprosiło Stalina.

  • 65. Data: 2017-03-22 11:32:35
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Konrad Anikiel wypisuje...

    > Śliczne brednie. Widziałeś kiedyś jakieś przedsiębiorstwo z bliska?

    Ależ skąd, ja tylko z Mickiewicza znam ten temat!

    Jarek

    --
    Przed nami naród odkrywa głowy
    Inżynierowie z petrobudowy

  • 66. Data: 2017-03-22 12:14:06
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    > Pan Konrad Anikiel wypisuje...

    > Ależ skąd, ja tylko z Mickiewicza znam ten temat!

    To są sztuczki humanistów z arsenału erystyki. To potrafią znakomicie.
    Gorzej, gdy ogłupiałe społeczeństwo uwierzy tym magikom, że bez problemu
    można nalać z pustego dzbanka wszystkim po równo.

    WM

  • 67. Data: 2017-03-22 12:35:53
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-03-22 o 10:43, Konrad Anikiel pisze:

    > Sęk nie w tym co potrafią lub czego nie potrafią humaniści czy technicy. Sęk w tym
    czy organizacja (rękami kierownictwa) potrafi stworzyć zespół w którym jedne wartości
    z drugimi się nawzajem wspierają. Szef zespołu pracującego nad sztuczną inteligencją
    w pewnej firmie zarabia milion dolarów miesięcznie. To jest miara skuteczności i
    wydajności zespołu który stworzył. Tam połowa to są humaniści, którzy są na przykład
    odpowiedzialni za stworzenie kryteriów pracy tej maszyny tak, żeby jej użytkownik
    miał kontrolę na płciowym aspektem jej pracy. Jak ma myśleć po męsku, jak po
    kobiecemu, jak poprawnie, jak bezstronnie itd. Ale oni się tam dogadują, a nie
    wymądrzają i obrażają jedni na drugich za jakieś niesprawiedliwości, odwracanie kota
    ogonem, czy coś tam. Ktoś powie że jak jest kasa to łatwo się dogadać. Wręcz
    przeciwnie! Muzycy w takim DAABie grali dopóki byli biedni. Jak zarobili pierwsze
    poważne pieniądze, to był koniec zespołu.

    Humaniści ukrywają, lub podkolorowują niewygodną prawdę ze względów
    ideologicznych.
    Kiedyś zatajono wyniki badań, z których wynikało, że ciemnoskórzy
    obywatele inaczej reagują na pewne leki.
    Zrobiono tak, bo humaniści stwierdzili, że to by był rasizm.

    WM

  • 68. Data: 2017-03-22 12:51:15
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu środa, 22 marca 2017 20:36:14 UTC+9 użytkownik WM napisał:
> [...]
    > obywatele inaczej reagują na pewne leki.
    > Zrobiono tak, bo humaniści stwierdzili, że to by był rasizm.

    No tak, ale z drugiej strony, inżynierowie w przemyśle takie rzeczy to na co dzień
    robią. A sprzedawcy? Panie, ci to kłamią żeby żyć! No przecież nie możesz powiedzieć
    klientowi tego, czego on nie chce usłyszeć.

  • 69. Data: 2017-03-22 13:09:46
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan WM napisał:

    > To są sztuczki humanistów z arsenału erystyki. To potrafią znakomicie.

    Używanie określeń zgodnie z ich podręcznikowymi definicjami to sztuczki
    erystyczne?! No niestety, jeśli komuś podstawowa terminologia z jakiejś
    dziedziny jest obca, może najwyżej ślicznie bredzić.

    Ja się oczywiście bardzo cieszę, że są na świecie szczęśliwi inżynierowie,
    którym do życia nie potrzeba ani Mickiewiczów, ani żadnych ekonomii.
    Samo inżynierowanie im wystarcza za wszystko. Cieszę się też wtedy, gdy
    zabierają głos na tematy rozliczne. Bo zabawnie jest.

    > Gorzej, gdy ogłupiałe społeczeństwo uwierzy tym magikom, że bez problemu
    > można nalać z pustego dzbanka wszystkim po równo.

    Gdyby się trafił taki, co z pustego umie nalać inaczej niż po równo -- to
    by dopiero była sensacja!

    Jarek

    --
    Równo z górki.

  • 70. Data: 2017-03-22 13:10:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 21 marca 2017 22:55:46 UTC+9 użytkownik Jarosław
    Sokołowski napisał:

    >Zabolało, prawda? Że gdzieś tam dzieciaki lubią szkołę a w Polsce
    >nie.

    Hola hola - w jakim wieku te dzieciaki ?
    Mam znajoma dwojke w wieku ~11 lat, i na razie tez lubia.

    J.