  • 41. Data: 2011-07-10 10:27:44
    Temat: Re: co za milion
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > No ba.
    >
    > Pzdr,
    > Krzysiek Kiełczewski

    Poniżej 30. To jak ty jeździsz!
    Bo jeśli normalnie, to coś się zepsuło
    na bank ;)

  • 42. Data: 2011-07-10 12:20:25
    Temat: Re: co za milion [OT]
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > ML to kupa.
    > Auto dla baby do jeżdżenia po mieście.

    Wiec gazowanie tego nie jest zadna profanacja, ten model moze sluzyc jako
    rodzinne auto na co dzien i jak najbardziej mozna go zagazowac.

    Inaczej juz sprawa wyglada z gazowaniem 911, takiego samochodu nie kupuje
    sie do oszczedzania.

    > Ale od C63AMG wara! Bardzo fajna zabawka.

    Wynalazki typu M5 czy AMG to substytuty prawdziwych zabawek dla duzych
    chlopcow.

    BTW dziwne, ze zaden producent samochodow nie wpadl jeszcze na pomysl
    wypuszczenia modelu o takiej nazwie :

    http://ouinouin71.blogspot.com/2009/02/one-more-toy.
    html

    :)
    --
    Picasso

  • 43. Data: 2011-07-10 22:36:16
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 10 Jul 2011 00:17:08 +0200, Paweł W. napisał(a):

    > Jak ktoś ma milion, to pewnie drugi, trzeci i dziesiąty milion też pewnie
    > ma.

    W przypadku mniejszych jednostek też to prawo działa?

    AK

  • 44. Data: 2011-07-10 22:40:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.07.2011 22:36, Andrzej Kubiak pisze:

    > W przypadku mniejszych jednostek też to prawo działa?

    No cóż, wczoraj wieczorem znalazłem w kieszeni złotówkę... A potem, przy
    ich zdejmowaniu - wypadła z nich druga złotówka!

    ;->

  • 45. Data: 2011-07-10 22:52:27
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-07-10 12:20, P_ablo pisze:
> [...]
    > sie do oszczedzania.

    > Wynalazki typu M5 czy AMG to substytuty prawdziwych zabawek dla duzych

    Prawda.
    Wole 911.

  • 46. Data: 2011-07-11 11:08:52
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > W przypadku mniejszych jednostek też to prawo działa?

    Niestety nie :-(

  • 47. Data: 2011-07-11 12:59:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości
    >to ja zadam pytanie co za 1 mln pln.

    samolot, szybowiec i helikopter ?
    ewentualnie pierwsza rate :-)

    J.

  • 48. Data: 2011-07-11 13:14:45
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-07-08 21:02, megrims pisze:
    > Czytam tak od czasu do czasu zagadki:
    > co do 20kpln
    > co do 30kpln
    > co do 80kpln
    >
    > to ja zadam pytanie co za 1 mln pln.
    >
    > Moje typy:
    >
    > 911 Turbo S z PDK, ceramika i chronosport
    > 911 GT2
    > 911 GT3 RS
    >
    > co wybieramy. :D
    A ja za milion to postawiłbym dom, porządnie go wyposażył, a do garażu
    zakupiłbym Mietka w124 coupe 500SEC. Drugim autkiem byłby Chevrolet
    Camaro SS z silnikiem big-block V8 L35 6,5L. Oczywiście auta w stanie
    oryginalnym.
    Resztę kasiory przeznaczyłbym na paliwo do nich :P

  • 49. Data: 2011-07-11 13:15:03
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 10/07/2011 11:20, P_ablo wrote:
> [...]
    > rodzinne auto na co dzien i jak najbardziej mozna go zagazowac.
    >
    > Inaczej juz sprawa wyglada z gazowaniem 911, takiego samochodu nie kupuje

    Widzisz, cała rzecz w tym, że właściciele zagazowanego 911 jeżdżą
    911-tką, a Ty nie. Who's the winner?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 50. Data: 2011-07-11 14:05:37
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-07-11 13:14, Kamil 'Model' pisze:

    > Resztę kasiory przeznaczyłbym na paliwo do nich :P

    Ale jak? Oba auta do połowy czy jedno do pełna? :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi