  • 31. Data: 2011-07-09 16:56:39
    Temat: Re: co za milion
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-07-09 16:07, P_ablo pisze:
    > Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com>
    > napisał w wiadomości
    ho.pl...

    > Tam nie ale do Cayenne wchodzi cos kolo 109 l :)
    > No troche przesadzilem ale do 600 zl idzie spokojnie dobic...

    Dzwoni po 24 godzinach od wyjazdu Cayenne Turbo z salonu
    sprzedawca do nowego nabywcy. Pyta:
    - I jak. Zadowolony Pan z zakupu?
    - Tak! zajebiste auto, tylko już 3 razy tankowałem ROTFL.

  • 32. Data: 2011-07-09 17:34:27
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-09, P_ablo <o...@o...pl> wrote:

    > Tam nie ale do Cayenne wchodzi cos kolo 109 l :)
    > No troche przesadzilem ale do 600 zl idzie spokojnie dobic...

    Ja tam się nie znam, ale to chyba trochę różne samochody...

    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 33. Data: 2011-07-09 17:34:41
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-09, Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Zawsze można 98 zatankować.

    To tam w ogóle można lać 95?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 34. Data: 2011-07-09 17:35:24
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-09, megrims <m...@i...pl> wrote:

    > Dzwoni po 24 godzinach od wyjazdu Cayenne Turbo z salonu
    > sprzedawca do nowego nabywcy. Pyta:
    > - I jak. Zadowolony Pan z zakupu?
    > - Tak! zajebiste auto, tylko już 3 razy tankowałem ROTFL.

    Mój Cayenne zaczął palić poniżej 30l/100km. Czy to poważna awaria
    silnika?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 35. Data: 2011-07-09 17:50:05
    Od: PoleApart <p...@g...com>

    On Fri, 08 Jul 2011 21:02:59 +0200, megrims wrote:

    > Czytam tak od czasu do czasu zagadki:
    > co do 20kpln
    > co do 30kpln
    > co do 80kpln
    >
    > to ja zadam pytanie co za 1 mln pln.
    >
    > Moje typy:
    >
    > 911 Turbo S z PDK, ceramika i chronosport
    > 911 GT2
    > 911 GT3 RS
    >
    > co wybieramy. :D

    Italię. Tyle, że za milion wyjdzie chyba golizna.

  • 36. Data: 2011-07-09 19:12:49
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-07-08 21:02, megrims pisze:

    [ciach]

    Ja wiem, że to grupa o samochodach, ale:

    http://www.samoloty.pl/index.php/gielda-lotnicza?pag
    e=show_ad&adid=52&catid=3

    Drugie pół bańki chyba starczy na licencję i trochę paliwa? :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 37. Data: 2011-07-09 19:32:15
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > Mój Cayenne zaczął palić poniżej 30l/100km. Czy to poważna awaria
    > silnika?
    >
    > Pzdr,
    > Krzysiek Kiełczewski

    A czy aby jest Turbo?

  • 38. Data: 2011-07-09 22:40:29
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-07-09 16:07, P_ablo pisze:

    > Tam nie ale do Cayenne wchodzi cos kolo 109 l :)
    > No troche przesadzilem ale do 600 zl idzie spokojnie dobic...

    v-power racing dochodzi teraz jakos do 6zl, wiec mozna nawet przekroczyc :)

  • 39. Data: 2011-07-10 00:17:08
    Od: "Paweł W." <p...@w...onet.pl>

    > co wybieramy. :D

    Jak ktoś ma milion, to pewnie drugi, trzeci i dziesiąty milion też pewnie
    ma. Jak by mi manna z nieba nagle spadła to bym kupił sobie to:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Porsche_959

    Pozdrawiam
    p.

  • 40. Data: 2011-07-10 00:35:06