  • 11. Data: 2011-07-06 11:38:43
    Temat: Re: co za 80 tys
    Od: Tomisk <t...@w...pl>

    W dniu 2011-07-06 11:13, Andrzej Ława pisze:
    > W dniu 06.07.2011 10:49, Tomisk pisze:
    >
    > Z góry uprzedzam, że konkretnie Tobie nie doradzę, bo mam inne
    > zainteresowania w dziedzinie samochodów ;) więc się w takich, jakie
    > opisałeś nie orientuję... Ale za to ci, co się orientują już mają więcej
    > informacji, czego chcesz.

    > Czyli powinien być w miarę solidny i dość ekonomiczny, ale trochę więcej
    > mocy się przyda.

    tak

    > Czyli znowu: ma niezbyt dużo palić, ale większa pakowność się przyda.

    dobrze by było ale nie są to jakieś pierwszorzędne kryteria

    > No cóż, tutaj mogę powiedzieć tylko ROTFL ale to tylko moja opinia -
    > chociaż twoja wypowiedź sugeruje, że samochód dla ciebie to ewentualnie
    > _dodatkowo_ narzędzie, a głównie ma być to zabawka i symbol
    > statusu/ozdoba. Nie popieram takiego podejścia napędzanego przez
    > marketoidów, ale to twoja prywatna sprawa i jak ciebie stać, to tylko
    > zysk dla pośredników i kupujących tańsze używki ;-)

    mam inne zdanie

    > Zatem warto byś dodał, jaka stylistyka ci odpowiada, a jaka nie. Z
    > kolorami włącznie - bo niektórzy producenci mają dość ograniczone palety
    > kolorów.
    >
    > Pewnie też wyposażenie będzie istotne, czyż nie?

    kolor: oprócz zielonego czerwonego i białego
    na w miare przyzwoitym poziome nie musi mieć skóry, navi.

    > O wtrysku też pisałeś ;) (tak się tylko czepiam ;) )

    też tak myślę ;)

    Pozdrawiam Tomek

  • 12. Data: 2011-07-06 11:56:58
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.07.2011 11:38, Tomisk pisze:

    > mam inne zdanie

    Wolny kraj ;)

    Swoją szosą mi się marzy coś, co nie musiałoby się "nudzić" ale
    jednocześnie mogło być używane prze kogoś, kto chce mieć "wieczny" pojazd...

    Oczywiście nierealne z przyczyn polityczno-ekonomicznych, ale
    technicznie trywialne - solidna rama i udostępnianie specyfikacji tak,
    aby dość swobodnie i łatwo można było modyfikować pojazd, włącznie ze
    zmianą karoserii, silnika itepe.

    [ciach]

    > na w miare przyzwoitym poziome nie musi mieć skóry, navi.

    Tak a'propos nawigacji, to z tego co widzę te "fabryczne" to drogi syf -
    często lepiej nawet jakąś w telefonie mieć.

  • 13. Data: 2011-07-06 15:41:59
    Od: grzeda <g...@t...pl>

    W dniu 2011-07-06 07:05, Tomisk pisze:

    > 3. Passat 1.8 TSI sedan

    Popatrz lepiej na Superba z tym samym silnikiem.

    pozdr
    PG

  • 14. Data: 2011-07-06 21:20:52
    Od: "Paweł" <p...@u...to>

    Nowe Renault Latitude 2.0 16v z 5 letnia gwarancja na 150 000 km za 79 900,
    dodatkowo mozesz ponegocjować jeszcze cenę ...

  • 15. Data: 2011-07-06 22:30:44
    Od: "dudley" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Tomisk" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > budżet plus minus 80 tys 2. Ford Mondeo 2.0 hatchback, kombi

    Z tym budżetem to spokojnie kupisz fabrycznie nowego mondka 2.0, a nie
    dwuletnią używkę...
    Pozdrawiam,
    --
    dudley, ckmk
    szarobeżowa astra III

  • 16. Data: 2011-07-06 22:54:29
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > Wymieniłem passata ze względu na to że jest to auto solidne i

    Zajebiste :)

    --
    Irokez

  • 17. Data: 2011-07-07 07:28:36
    Od: Tomisk <t...@w...pl>

    W dniu 2011-07-06 22:54, Irokez pisze:
    > Użytkownik "Tomisk" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zajebiste :)

    mógłbyś coś więcej.
    Popatrz może na statystyki kupowania nowych aut w Niemczech czy całej
    Europie. Coś o tych samochodach (VW głównie Golf i Passat) świadczy że
    są albo liderami w swoim segmencie albo od czasu do czasu spadają na
    drugie miejsce. A że w Polsce niektórym każdy VW kojarzy się z golfem
    III lub II w którym siedzi zawsze dres z pod remizy to już nie mój problem.

    Pozdrawiam Tomek

  • 18. Data: 2011-07-07 21:52:54
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2011-07-07 07:28, Tomisk pisze:
    > mógłbyś coś więcej.

    Np.

    http://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=86
    6
    http://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=80
    9
    http://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=71
    9
    http://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=69
    0
    http://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=63
    6
    http://tiny.pl/hf66s
    http://pokazywarka.pl/htn1jb-2/
    http://pokazywarka.pl/rgztwn-2/

    > Coś o tych samochodach (VW głównie Golf i Passat) świadczy że
    > są albo liderami w swoim segmencie albo od czasu do czasu spadają na
    > drugie miejsce.

    Świadczy to o bardzo dobrym marketingu i świetnie wypromowanej marce.

    Oczywiście jak Ci się podoba VW, fajnie się nim jeździ i dobrze się w
    nim czujesz to sobie kup, prawdopodobieństwo trafienia na bubel takie
    samo jak w innych markach.

    Hondę pewnie też wybrałeś bo jest japońska, solidna i niezawodna
    http://www.uokik.gov.pl/szukaj.php?szukaj=Honda&x=22
    &y=16 ;)

    --
    kamil d

  • 19. Data: 2011-07-08 22:42:16
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Tomisk" napisał w wiadomości:

    > wiem ze ma i podobno ma jeszcze kompresor co przy jakichś problemach może
    > być kosztowne i kłopotliwe.

    1.8 TSI nie ma kompresora tylko samą turbosprężarkę.

    --
    Bugatti

  • 20. Data: 2011-07-20 17:30:41
    Od: Wojciech Wrodarczyk <w...@w...pl>

    W dniu 2011-07-06 07:05, Tomisk pisze:
    > Witam
    >
    > Przyszła pora na zakup auta i zaczęły się problemy z wyborem. Po krótce
    > budżet plus minus 80 tys rocznik 2009 benzyna (moje roczne przebiegi to
    > około 15 tys km a poza tym nie chce słyszeć słów turbina koło dwumasowe
    > wtryski, DPF itp itd.). Wstępnie na oku są:
    >
    > 1. Honda Accord 2.0 sedan
    >
    > 2. Ford Mondeo 2.0 hatchback, kombi
    >
    > 3. Passat 1.8 TSI sedan
    >
    > w rezerwie Mazda 6 i Mercedes C180, C200 ale tu pewnie cena podskoczy do
    > około 90 tys.

    Z tych autem honda zdecydowanie najlepiej się prowadzi, więc jak
    jeździsz po trasach pow. 140 km/h to będziesz najbardziej zadowolony.
    poza tym silniki vvti hondy dają więcej niż wynika ze specyfkacji
    moc_max / mom_max. w sensie ich krzywa momentu jest ciekawsza niż w
    innych silnikach wolnossących, co daje niespotykaną dynamikę przy
    rozsądnym zużyciu pali. wady hondy : niskie siedzisko, droga blachara.