  • Data: 2011-07-06 11:56:58
    Temat: Re: co za 80 tys
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.07.2011 11:38, Tomisk pisze:

    > mam inne zdanie

    Wolny kraj ;)

    Swoją szosą mi się marzy coś, co nie musiałoby się "nudzić" ale
    jednocześnie mogło być używane prze kogoś, kto chce mieć "wieczny" pojazd...

    Oczywiście nierealne z przyczyn polityczno-ekonomicznych, ale
    technicznie trywialne - solidna rama i udostępnianie specyfikacji tak,
    aby dość swobodnie i łatwo można było modyfikować pojazd, włącznie ze
    zmianą karoserii, silnika itepe.

    [ciach]

    > na w miare przyzwoitym poziome nie musi mieć skóry, navi.

    Tak a'propos nawigacji, to z tego co widzę te "fabryczne" to drogi syf -
    często lepiej nawet jakąś w telefonie mieć.