  • 11. Data: 2010-10-09 13:50:03
    Temat: Re: [co wybrać] mocny i wygodny sedan do 20 000 pln
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-10-09 13:37, .Peeter pisze:

    > Za zdrową E39 540i z sensownym wyposażeniem trzeba dać dużo
    > więcej niż 20 tys pln, pewnie dlatego się taka propozycja nie pojawiła.

    Poza tym, gość chce jako minimum 160-180KM. A ten warunek spełnia już
    523i czy 525i. V8 mu do tego nie potrzeba.
    Choć nie zmienia to faktu, że 20kpln to nieco mało na zadbany, jako tako
    wyposażony egzemplarz.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 12. Data: 2010-10-10 18:57:27
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "krz" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - sedan, choć może być też eleganckie kombi,
    > - mocny: min. 160-180 KM, silnik najlepiej V6 lub R5/R6
    > - koniecznie benzyna (nie lubię diesli)
    > - ma być ładny, elegancki i z wygodami :P
    > - Limit cenowy: 20.000 PLN
    >
    > Powyższe wymagania spełnia obecnie Volvo S80 (i jest chwilowym faworytem),
    > widziałoby mi się audi S6, ale to chyba nie ten pułap cenowy..
    >
    > Co jeszcze ciekawego można wynaleźć spełniającego podane kryteria?
    > dopuszczam wszelakie, nawet egzotyczne opcje :) Chcę po prostu mieć wybór.
    >
    > A, i jeśli to ma znaczenie.. do tej pory poruszałem się Fordem Mondeo'98,

    Wszystko pasi, nawet z nawiązką

    http://moto.allegro.pl/cadillac-seville-i1260959702.
    html

  • 13. Data: 2010-10-12 10:28:29
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2010-10-07 23:03, krz pisze:
> [...]
    > dopuszczam wszelakie, nawet egzotyczne opcje :) Chcę po prostu mieć wybór.
    >
    > A, i jeśli to ma znaczenie.. do tej pory poruszałem się Fordem

    A może Opel Omega C (B FL) z końca produkcji czyli 2003 znajdziesz
    spokojnie do 20k PLN. Silnik 2,5V6 ok. 170KM lub co lepsze 3.0 V6 (bądź
    3.2V6) coś kolo 210KM. Na pełnym wypasie, wielkie to to, słuszny napęd
    na tył, mi się podoba, strasznie wygodny. Blachy już nie takie
    najgorsze, fotele mają duży zakres regulacji, przeważnie w pełnej
    elektryce (fotele, szyby, lustra, szyber). Climatornik, automat, dużo
    wersji z navi, ksenon. NAprawdę przyjemnie się jeździ. Ojciec miał
    kiedyś MV6 ale jeszcze wersje B i to już ładnie jechało.
    Pozdro