  • 11. Data: 2011-11-16 16:29:27
    Temat: Re: co wy chcecie od tego juke?
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Stylistycznie jest bardzo spójny, konsekwentny, a przy tym niepowtarzalny,
    > ale też nie udziwniony na siłę.

    Rozumiem, że komuś się może podobać. Każde auto się komuś podoba.
    Ale nie zgodzę się, że nie udziwniony na siłę. Dwa zestawy lamp z przodu
    oddalonych od siebie to udziwnienie na siłę. W nowych autach czasem nauka
    wymiany żarówek w jednej lampie zespolonej jest wyzwaniem, a co dopiero
    tutaj się trzeba będzie nakombinować, ha!

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 12. Data: 2011-11-16 17:05:48
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2011-11-16 11:47, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:
    > Zajebisty jest!

    Podoba się czy nie ludzie to kupują, wcale mało ich nie jeździ.

    --
    kamil d

  • 13. Data: 2011-11-16 17:50:56
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "kamil d" wrote:
    > Podoba się czy nie ludzie to kupują, wcale mało ich nie jeździ.

    Zawsze wożę w schowku torebkę na pawia, gdyby mi przyszło jechać
    w korku za Juke. ;-)

    Jest paskudny.

    Całkiem ciekawy jest concept Juke-R, z układem napędowym od GT-Ra:
    http://fast-autos.net/vehicles/Nissan/2013/Juke-R/20
    13-nissan-juke-r-001.jpg

    W środku Juke nie wygląda tragicznie (nie żeby był ładny), więc
    mógłbym czymś takim jeździć. Podchodząc do auta musiałbym zamknąć
    oczy, ale co tam, taka wersja pewnie fajnie zasuwa. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 14. Data: 2011-11-16 20:16:36
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] wrote:

    > Zajebisty jest!
    > Stylistycznie jest bardzo spójny, konsekwentny,

    czyli w srodku jest tak samo brzydki, jak z zewnatrz? ;]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 15. Data: 2011-11-16 20:32:23
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam serdecznie.

    > Zawsze wożę w schowku torebkę na pawia, gdyby mi przyszło jechać
    > w korku za Juke. ;-)
    >
    > Jest paskudny.
    Ja się boję go mijać bo w odruchu bezwarunkowym zakrywam oczy ;-)
    Fuj.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl

  • 16. Data: 2011-11-16 21:57:36
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-11-16 12:02, !sp pisze:

    > O gustach się nie dyskutuje. Skoro ktoś to kupuje, nie może być zły. Mi
    > się żuk nie podoba. Ferrari i Lamborgini też mi się nie podoba. Dżołana
    > z TV też nie jest wg mnie piękna. Ale mi się mało co podoba.:-)

    Typowy fan Joli Rutowicz. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 17. Data: 2011-11-16 23:04:46
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Nov 2011 11:47:34 +0100, "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]"
    <"[moje_inicjaly]"@post.pl> wrote:

    >Stylistycznie jest bardzo spójny,

    Zwłaszcza przód.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 18. Data: 2011-11-17 11:58:46
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    > Zajebisty jest!
    > Stylistycznie jest bardzo spójny, konsekwentny, a przy tym niepowtarzalny,
    > ale też nie udziwniony na siłę. Przód przywołuje mi skojarzenia do Forda
    > Mustanga (mimo, że obiektywnie jest kompletnie inny, ale te okrągłe
    > światła, szeroki grill, drapieżność).
    > Nie wiem co on sobą reprezentuje technicznie, ale gdybym szukał tego typu
    > samochodu - to Juke za wygląd miałby pierwszeństwo na starcie.
    > Ale wiem - ja to inny jestem. Mi się Vel Satis podobał... :)
    >
    > --
    > Krzysiek Niemkiewicz - inicjały[at]post.pl

    Mnie się to auto spodobało. Poszedłem do salonu, wsiadłem...
    I stwierdziłem, że w tak klaustrofobicznym aucie nie dane mi było siedzieć -
    nawet w Maluchu było więcej przestrzeni.
    Ale to kwestia gustu...
    T.

  • 19. Data: 2011-11-17 14:40:38
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2011-11-16 16:29, =Marcos= pisze:

> [...]
    > nauka wymiany żarówek w jednej lampie zespolonej jest wyzwaniem, a co
    > dopiero tutaj się trzeba będzie nakombinować, ha!

    Otóż zastosowanie takich lamp podyktowane jest nie designem, a
    przesłankami praktycznymi właśnie - górne lampy służą temu, żeby inni
    juka mogli dobrze widzieć, dlatego wskazane jest, by były wyżej. Dolne
    lampy są do tego, aby juke dobrze oświetlał sobie drogę nie oślepiając
    przy tym innych, dlatego lepiej, kiedy są niżej.

    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 20. Data: 2011-11-17 18:30:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > Zajebisty jest!
    > Stylistycznie jest bardzo spójny, konsekwentny, a przy tym niepowtarzalny,

    ROTFL !!!!
    Przy tym badziewiu, Multipla I była piękna.