  • 1. Data: 2011-11-16 11:55:36
    Temat: czarna świeca
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    po wyjęciu świec z silnika dwie były białe, a dwie całe usyfione w jakimś
    czarnym nalocie... mechanik powiedział, że to przez to nie palił mi na jeden
    gar... czemu te świece były czarne? Ktoś ma pomysł?

  • 2. Data: 2011-11-16 12:07:00
    Temat: Re: czarna świeca
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    http://www.diaaut.home.pl/r6221c1x.htm

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2011-11-16 18:03:35
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=d2-LUVC3v5Y

    ;o)))

  • 4. Data: 2011-11-19 11:25:06
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    po wymianie świec objawił się inny problem, na wolnych obrotach chodzi ok, a
    na wyższych przerywa, jak jadę to wyraźnie szarpie samochodem... co to może
    być?

  • 5. Data: 2011-11-21 11:53:10
    Od: Jacek Rudowski <ami@_usunto_wkurw.org>

    On 2011-11-19, identifikator: 20110701 <N...@g...pl> wrote:
    > po wymianie świec objawił się inny problem, na wolnych obrotach chodzi ok, a
    > na wyższych przerywa, jak jadę to wyraźnie szarpie samochodem... co to może
    > być?

    Odnosze wrazenie, ze problem jest caly czas ten sam, a wymieniajac swiece
    usuneliscie jedynie czesc skutkow.

    Przewody wysokiego napiecia byly sprawdzone?

    Jacek "AMI" Rudowski

  • 6. Data: 2011-11-21 19:37:13
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > Przewody wysokiego napiecia byly sprawdzone?

    no nie, jutro chyba pojadę, żeby mi wymienili