  • 1. Data: 2011-11-16 11:47:34
    Temat: co wy chcecie od tego juke?
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    Zajebisty jest!
    Stylistycznie jest bardzo spójny, konsekwentny, a przy tym
    niepowtarzalny, ale też nie udziwniony na siłę. Przód przywołuje mi
    skojarzenia do Forda Mustanga (mimo, że obiektywnie jest kompletnie
    inny, ale te okrągłe światła, szeroki grill, drapieżność).
    Nie wiem co on sobą reprezentuje technicznie, ale gdybym szukał tego
    typu samochodu - to Juke za wygląd miałby pierwszeństwo na starcie.
    Ale wiem - ja to inny jestem. Mi się Vel Satis podobał... :)

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 2. Data: 2011-11-16 11:49:45
    Temat: Re: co wy chcecie od tego juke?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 16 Nov 2011 11:47:34 +0100, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]

    > Mi się Vel Satis podobał

    To i pewnie Multipla... :P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 3. Data: 2011-11-16 11:50:27
    Od: z <z...@g...pl>

    krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:
    > Ale wiem - ja to inny jestem. Mi się Vel Satis podobał... :)

    Spójny? konsekwentny? Mustang?
    Faktycznie gust masz wyszukany :-)

  • 4. Data: 2011-11-16 11:59:54
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Myjk nabazgrał(a):

    > Wed, 16 Nov 2011 11:47:34 +0100, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
    > To i pewnie Multipla... :P

    W środku rewelacja :)

  • 5. Data: 2011-11-16 12:00:55
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > Faktycznie gust masz wyszukany :-)

    Bo Tobie się nie podoba?

  • 6. Data: 2011-11-16 12:02:07
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>
    napisał w wiadomości news:4ec394b9$1@news.home.net.pl...
    > Zajebisty jest!
    > typu samochodu - to Juke za wygląd miałby pierwszeństwo na starcie.
    > Ale wiem - ja to inny jestem. Mi się Vel Satis podobał... :)

    O gustach się nie dyskutuje. Skoro ktoś to kupuje, nie może być zły. Mi się
    żuk nie podoba. Ferrari i Lamborgini też mi się nie podoba. Dżołana z TV też
    nie jest wg mnie piękna. Ale mi się mało co podoba.:-)

  • 7. Data: 2011-11-16 12:06:40
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-11-2011 11:47, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:
    > Zajebisty jest!
    > Stylistycznie jest bardzo spójny, konsekwentny, a przy tym
    > niepowtarzalny, ale też nie udziwniony na siłę. Przód przywołuje mi

    E khm, spójny?? Przód wygląda jakby był sklejony z trzech różnych
    samochodów. Ostre krawędzie górnych lamp + duże okrągłe reflektory
    niżej... masakra. Tył - lampy, ściągnięte jakby od volvo...
    http://salhazain.com/blog/wp-content/uploads/2009/02
    /2007-volvo-c30_jump.jpg
    http://moto.pl/MotoPL/51,90109,7969064.html?i=8

    --
    Paweł

  • 8. Data: 2011-11-16 12:12:58
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 16 Nov 2011 11:47:34 +0100, "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]"
    <"[moje_inicjaly]"@post.pl> wrote:

    >Zajebisty jest!

    jak multipla nr 1 :-)

  • 9. Data: 2011-11-16 12:16:33
    Od: z <z...@g...pl>

    Marek P. pisze:

    > Bo Tobie się nie podoba?

    10 lat temu podobały mi się wszelkie wodotryski, udziwnienia, nowe
    możliwości programów. Używałem tego i byłem dumny ze swoich "tworów".
    Teraz patrzę na to z politowaniem. :-) Wolę harmonię, prostotę,
    zachowane proporcje :-)
    Wypisz wymaluj Nissan tylko że Qashqai :-)

  • 10. Data: 2011-11-16 13:03:23
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-11-16 11:47, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] wrote:

> [...]
    > skojarzenia do Forda Mustanga (mimo, że obiektywnie jest kompletnie
    > inny, ale te okrągłe światła, szeroki grill, drapieżność).

    Mustang Multipla czy Mustang Shelby Micra?

    --

    memento lorem ipsum