  • 141. Data: 2012-04-28 19:10:50
    Temat: Re: co wozicie w schowku?
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 24 Apr 2012 17:44:59 +0200, PiteR <e...@f...pl> wrote:

    >Przyjaciele, długopis ... itd itd

    Klucze od bramy, nie zapomnij o kluczach.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 142. Data: 2012-04-28 19:11:59
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 24 Apr 2012 18:24:05 +0200, Lort <b...@g...w.ua>
    wrote:

    >Pieczątkę. Teraz bez pieczątki ani rusz.

    I kupony zniżkowe do McDonalda :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 143. Data: 2012-04-28 19:12:31
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 24 Apr 2012 19:16:58 +0200, Grejon <g...@g...com> wrote:

    >Ja mam w schowku zestaw torxów różnych rozmiarów - przydatne do wymiany
    >żarówki.

    Ja też, ale nie w schowku :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 144. Data: 2012-04-28 19:18:18
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 25 Apr 2012 13:30:50 +0200, "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>
    wrote:

    >Mi sie kilka razy zdarzyl "blad wewnetrzny" AM,

    Ja mam to ostatnio dość często. "Wystąpiła wewnętrzna niezgodność
    danych" i zima. Support nabrał wody w usta. Licencję na AM mam do
    połowy maja, raczej nie przedłużę dalej.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 145. Data: 2012-04-28 23:56:39
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 28 Apr 2012 19:18:18 +0200, jerzu napisał(a):

    > Ja mam to ostatnio dość często. "Wystąpiła wewnętrzna niezgodność
    > danych" i zima. Support nabrał wody w usta. Licencję na AM mam do
    > połowy maja, raczej nie przedłużę dalej.

    Dziwne, u mnie nic takiego odkąd mam AM. Zresztą,m zaraz wyskoczy WUC i
    powie, że to nieprawda, bo to on jest Kłamca Aqrat sp z z o.o. ;)

    --
    ___________ (R)

  • 146. Data: 2012-04-29 09:15:24
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 28 Apr 2012 23:56:39 +0200, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    >Dziwne, u mnie nic takiego odkąd mam AM. Zresztą,m zaraz wyskoczy WUC i
    >powie, że to nieprawda, bo to on jest Kłamca Aqrat sp z z o.o. ;)

    U mnie występowało dawno temu na jakiejś becie. Potem nie było,
    pojawiło się w obecnej wersji po wgraniu jakichś nowszych danych SR.
    Po powrocie do starrszych niby się poprawiło, ale nie do końca. W
    międzyczasie zrobiłem hrd reset urządzenia, kupiłem nową kartę
    pamięci, to nic nie pomogło. Support po radach typu "HR i nowa
    instalacja" zamilkł. A moje podejrzenia obecnie skłaniają się du super
    usługi jaką jest LiveDrive.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 147. Data: 2012-04-29 10:16:13
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 29 Apr 2012 09:15:24 +0200, jerzu napisał(a):

    > U mnie występowało dawno temu na jakiejś becie. Potem nie było,
    > pojawiło się w obecnej wersji po wgraniu jakichś nowszych danych SR.

    SR? Rozszyfruj.

> [...]
    > pamięci, to nic nie pomogło. Support po radach typu "HR i nowa
    > instalacja" zamilkł. A moje podejrzenia obecnie skłaniają się du super

    A to możliwe, ja tego nie używam (nie mam nawet jak). Poza tym AM puchnie
    niemożebnie i na starszych sprzetach nie wyrabia.
    Na razie przeskoczyłem na nowa Mantę GPS 520 i całkiem zacnie zasuwa, o ile
    nie ma za duzo POI do wyświetlenia ;)

    --
    ___________ (R)

  • 148. Data: 2012-04-29 11:54:38
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Adam Płaszczyca w <news:c1.01.3VgMCf$15k@mike.oldfield.org.pl>:

    > SR? Rozszyfruj.

    LOL

    Okazuje się, że nie jesteś taki Smart na jakiego się kreujesz ;P

    --
    Tomasz Nycz

  • 149. Data: 2012-04-30 15:41:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 25 Apr 2012 13:11:30 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Tak szczerze to nie do końca rozumiem co chciałeś przekazać ;)

    Byla druga droga w prawo, kawalek wczesniej. I juz chcialem w nia skrecic,
    ale to ustawienie w NE "komunikat 100m przed manewrem" sie przydalo.

    > Mapa i okolice uczą orientacji w terenie i pozwalają na szybką
    > ocenę kierunku jazdy - nawigacja tego nie uczy.

    Na orientacje za kolkiem nie ma czasu, z kierunkiem w widoku "polnoc u
    gorze" mam problem - jak sie jedzie w kierunku np SW, a trzeba skrecic w
    droge na SE, to w prawo czy w lewo ? Tez trzeba chwile pomyslec.

    No i autostrad nam przybywa, wezlow fikusnych i rozum zawodzi.
    A na mapie nie sa rozpisane ..

    > Ja wiem :)

    Jeden sie zglosiles :-)

    > Aż tak dobrze?

    No wiesz, chcesz np zwiedzic Drezno, zatrzymales sie we wrocku, i teraz sie
    trzeba kierowac na Poznan, Warszawe, Katowice, Lubawke, Kudowe - w
    zaleznosci od miejsca. Nie mysl sobie ze zobaczysz gdzies Drezno, Zgorzelec
    czy Legnice. A nie - ja zobaczysz, ale akurat tam zjezdzac nie wolno.
    Lubawka twoim przyjacielem do Zgorzelca, ale przy innych kierunkach trzeba
    myslec inaczej :-)

    Juz mi sie pare razy zdarzylo ze przy tym mysleniu zapomnialem gdzie jade i
    zamiast do Zgorzelca pojechalem do Opola lub odwrotnie :-)

    J.