    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: co wozicie w schowku?
    Date: Mon, 30 Apr 2012 15:41:44 +0200

    Dnia Wed, 25 Apr 2012 13:11:30 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Tak szczerze to nie do końca rozumiem co chciałeś przekazać ;)

    Byla druga droga w prawo, kawalek wczesniej. I juz chcialem w nia skrecic,
    ale to ustawienie w NE "komunikat 100m przed manewrem" sie przydalo.

    > Mapa i okolice uczą orientacji w terenie i pozwalają na szybką
    > ocenę kierunku jazdy - nawigacja tego nie uczy.

    Na orientacje za kolkiem nie ma czasu, z kierunkiem w widoku "polnoc u
    gorze" mam problem - jak sie jedzie w kierunku np SW, a trzeba skrecic w
    droge na SE, to w prawo czy w lewo ? Tez trzeba chwile pomyslec.

    No i autostrad nam przybywa, wezlow fikusnych i rozum zawodzi.
    A na mapie nie sa rozpisane ..

    > Ja wiem :)

    Jeden sie zglosiles :-)

    > Aż tak dobrze?

    No wiesz, chcesz np zwiedzic Drezno, zatrzymales sie we wrocku, i teraz sie
    trzeba kierowac na Poznan, Warszawe, Katowice, Lubawke, Kudowe - w
    zaleznosci od miejsca. Nie mysl sobie ze zobaczysz gdzies Drezno, Zgorzelec
    czy Legnice. A nie - ja zobaczysz, ale akurat tam zjezdzac nie wolno.
    Lubawka twoim przyjacielem do Zgorzelca, ale przy innych kierunkach trzeba
    myslec inaczej :-)

    Juz mi sie pare razy zdarzylo ze przy tym mysleniu zapomnialem gdzie jade i
    zamiast do Zgorzelca pojechalem do Opola lub odwrotnie :-)

    J.