  • Data: 2010-01-16 12:03:43
    Temat: Re: co wbrać? Nokia e52 vs BlackBerry 8300
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> wrote:
    > W dniu 15.01.2010 18:16, Waldek Godel pisze:

    > Innymi słowy: skłaniam się ku E52. Są jakieś powody, by jej nie kupować?
    > Czytałem gdzieniegdzie o "fatalnym wykonaniu" i tego typu historiach -
    > ile w tym prawdy?

    A i jeszcze jedno:)

    Symbiana w e52 w najnowszej wersji nie da się złamać, najnowsza wersja fw do e71
    i e72 jest podatna na hack hellox2 bez najmniejszego problemu.
    Najnowszego oprogramowania do e51 też nie da się złamać, nie wiem czemu Nokia nie
    zabezpiecza swoich droższych modeli mimo, że przecież mogłaby.

    --
    gs