  • Data: 2010-01-16 07:14:38
    Temat: Re: co wbrać? Nokia e52 vs BlackBerry 8300
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> wrote:

    > Podepnę się, bo mam właśnie dylemat: E52 czy E71? Korzystam już
    > prywatnie ponad rok z E71 i znam na wylot jej zady i walety. Teraz firma
    > wymienia mi telefon służbowy i muszę wybrać.

    > Za E52 przemawiaja czas pracy na baterii i szybszy procesor. Z kolei z
    > E71 łatwiej pisze się maile, ale w pracy mimo wszystko głównie dzwonię z
    > telefonu, maile odbierając na laptopie. Poza tym posiadając dwa
    > egzemplarze jednego modelu mogą mi się często mylić ;-)

    > Niestety, nie mam za bardzo czasu i możliwości "pomacać" E52 na żywo, a
    > w poniedziałek muszę zdecydować.

> [...]

    e52 to raczej nie, telefon jest wciąż dość mocno niedopracowany pod względem softu,
    ma problemy z zasięgiem, DSP do redukcji szumów otoczenia działa jak chce...
    To może być dobry telefon ale za jakiś czas jak nokia upora się z usuwaniem bugów.

    Podobnie, aczkolwiek dużo lepiej jest z E72. E71 to przy nim wciąż mistrz
    funkcjonalności
    i stabilności. No ale przy kolejnych wersjach FW nokia powinna to sukcesywnie usuwać.
    Póki co jestem zadowolony z e72 ale wciąż są z nim pewne problemy.

    No i jeśli często korzystasz z poczty, to nowy klient wbudowany w e52 i e72 jest
    zdaniem
    użytkowników e71 sporo gorszy. (Ja nie ocenię, przesiadłem się z e51 od razu na e72
    aczkolwiek rozważałem kupno e52, jednak się wycofałem).

    poczytaj sobie co nieco na

    http://discussions.europe.nokia.com/discussions/boar
    d?board.id=communicators

    lepszych krytycznych opinii tam nie znajdziesz (chyba że ktoś z nokii cenzuruje te
    najgorsze,
    ale i tak użytkownicy jadą tam równo po wadach poszczególnych modeli)

    --
    gs