  • 21. Data: 2015-06-22 14:11:49
    Temat: Re: co w cenie 10 tys PLN?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "abn140" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:mm8kqv$qrt$1@speranza.aioe.org...
    > >Poszukaj hatchbacka, nie
    > a kombi? gdzie to robili?

    Verso (jeśli o nich mowa) były robione w Turcji, ale nie wiem czy także
    w tych rocznikach (z pewnością te późniejsze, bo rozglądałem się za taką
    wersją w okolicach 2008 roku). Trzeba znaleźć i rozkodować VIN. Na inne
    rynki pewnie gdzie indziej.

    --
    Yogi(n)

  • 22. Data: 2015-06-22 19:24:22
    Od: "abn140" <a...@g...com>

> [...]
    > tych rocznikach (z pewnością te późniejsze, bo rozglądałem się za taką
    > wersją w okolicach 2008 roku). Trzeba znaleźć i rozkodować VIN. Na inne

    nie nie. e11 kombi. tak przynajmniej pisze i tak to wyglada.
    np taka
    http://otomoto.pl/oferta/toyota-corolla-niezawodny-j
    aponczyk-krajowy-ID4p9cWs.html
    to normalne jest? 300 000, realnie moze i pol miliona przelotu i cena 5000 ?
    takie sa ceny na rynku E11 ???
    szukam jakiegos kombi w taniej kasie, wiec moze i toyota....

  • 23. Data: 2015-06-22 19:55:26
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2015-06-22 o 19:24, abn140 pisze:

    > to normalne jest? 300 000, realnie moze i pol miliona przelotu i cena 5000 ?

    Bo cena właściwie nie spada praktycznie poniżej 4000 za egzemplarze w
    stanie jeżdżącym / jako-takim - są skupowane przez handlarzy z
    przeznaczeniem na bliski wschód, albo Afrykę.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm