  • Data: 2011-10-20 15:35:48
    Temat: Re: co to za numer i ile kosztuje
    Od: Krzysztof Dermont <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Majka pisze:
    > W dniu 2011-10-19 20:50, Majka pisze:
    > n Witam ponownie. Numer o który pytam należy do firmy, która ma
    > siedzibę w Cycowie pow. Łęczna woj. lubelskie, a tam kierunkowy jest 82,
    > dlatego mam duze wątpliwości co do ceny. Numer jest zapisany tak:
    > 222-199-222,
    > a strona firmy to:
    > http://minibus.prv.pl/

    Zapisany jest tak, (prawdopodobnie) żeby łatwiej go zapamiętać.
    Numer ma wyróżnik strefy Warszawskiej 22 i dalej 7 cyfr (łącznie 9),
    jest to więc "zwykły numer" stacjonarny.
    Numer jest z puli GTS i jak kolega wcześniej wpisał, prawdopodobnie jest
    voip-owy (stąd ta różnica w "kierunkowych" 22 i 82).
    Ja nie widzę żadnego podstępu.

    pozdr.
    Krzysztof Dermont