  • Data: 2011-10-20 19:36:48
    Temat: Re: co to za numer i ile kosztuje
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Majka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:j7pdo1$qn3$1@news.task.gda.pl...

    > siedzibę w Cycowie pow. Łęczna woj. lubelskie, a tam kierunkowy jest 82,
    > dlatego mam duze wątpliwości co do ceny. Numer jest zapisany tak:
    > 222-199-222,

    Przesadzasz z tymi watpliwosciami.
    Numer z warszawskim kierunkowym kosztuje tyle co inny numer z takim
    kierunkowym - a zatem jesli ktos w owym Cycowie :) bedzie na ten numer
    dzwonil, z telefonu stacjonarnego to zaplaci tyle, co za polaczenie
    miedzymiastowe - tak, jakby dzwonil do Warszawy.

    Nowsze taryfy operatorow stacjonarnych chyba juz nie rozrozniaja polaczen
    lokalnych i miedzystrefowych ale starsze i owszem.

    To, ze firma z lubelskiego ma numer warszawski nie jest niczym dziwnym - sam
    mam numery z kiklkunastu stref numeracyjnych :)

    Pozdrawiam
    SDD