  • 1. Data: 2011-07-08 23:24:37
    Temat: co to za czesc
    Od: "Max" <n...@g...com>

    znalazlem na placu gdzie parkuje kawalek zlamanej sprezyny.Czy ktos moze
    rozpozna z czego to moze byc czesc .Jest tak zlamana ze moze sie wbic w
    opone.Zastanawiam sie czy odpadla z samocodu (opel Corsa) czy ktos podlozyl
    specjalnie. tutaj jest zdjecie :
    http://imageshack.us/photo/my-images/696/sprezynab.j
    pg/
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-07-08 23:33:27
    Temat: Re: co to za czesc
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 08 Jul 2011 23:24:37 +0200 osobnik zwany Max wystukał:

> [...]
    > opone.Zastanawiam sie czy odpadla z samocodu (opel Corsa) czy ktos
    > podlozyl specjalnie. tutaj jest zdjecie :

    albo odpadła od samochodu albo ktoś podłożył :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2011-07-08 23:34:55
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-07-08 23:33, masti pisze:
    pg/ pozdrawiam

    > albo odpadła od samochodu albo ktoś podłożył :)

    Ja mysle, ze raczej ktos podlozyl. Ale zawsze mogla tez odpasc z samochodu.

  • 4. Data: 2011-07-08 23:40:08
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    Max <n...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > opone.Zastanawiam sie czy odpadla z samocodu (opel Corsa) czy ktos podlozyl

    możliwe że odpadła od opla, sprężyna
    zobacz czy równo stoi na płaskim

    w corsa B po 60kkm pękały i lakier złaził z maski od spodu ;)
    ok tyle wiem o oplu

    pozdrawiam.

  • 5. Data: 2011-07-08 23:46:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Max

> [...]
    > rozpozna z czego to moze byc czesc .Jest tak zlamana ze moze sie wbic w
    > opone.Zastanawiam sie czy odpadla z samocodu (opel Corsa) czy ktos

    Jak odpadła, to dawno, bo już zardzewiała w miejscu złamania.

  • 6. Data: 2011-07-08 23:50:15
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Uzytkownik "Max" <n...@g...com> napisal w wiadomosci
    e.net...
> [...]
    > opone.Zastanawiam sie czy odpadla z samocodu (opel Corsa) czy ktos
    > podlozyl specjalnie. tutaj jest zdjecie :

    Abysmy mogli zwiekszyc prawdopodobienstwo trafonsci, prosimy o zdjecie w
    porownaniu z zapalkami sianowskimi!

    --
    Picasso

  • 7. Data: 2011-07-09 00:05:33
    Od: "dudley" <d...@o...pl>

    Uzytkownik "Max" <n...@g...com> napisal w wiadomosci
    e.net...
    > znalazlem na placu gdzie parkuje kawalek zlamanej sprezyny.Czy ktos moze
    > rozpozna z czego to moze byc czesc

    Kiedys czekalem zeby przejsc przez ulice - akurat nadjezdzala nexia,
    kilkadziesiat metrów ode mnie podskoczyla na jakiejs nierównosci drogi -
    jeknelo, zatrzeszczalo, huknelo i dokladnie cos takiego wypadlo spod auta
    i zatrzymalo sie praktycznie przy moich nogach. Pani kierownica jak gdyby
    nigdy nic pojechala dalej, pewnie nawet nie byla swiadoma, ze jej cos z
    zawiechy odpadlo...
    Pozdrawiam,
    --
    dudley, ckmk
    szarobezowa astra III

  • 8. Data: 2011-07-09 00:05:53
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Uzytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisal w wiadomosci
    > porownaniu z zapalkami sianowskimi!

    Ciekawe, gdzie takie znajdziesz ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 9. Data: 2011-07-09 07:02:38
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-07-09 00:05, dudley pisze:

> [...]
    > auta i zatrzymalo sie praktycznie przy moich nogach. Pani kierownica jak
    > gdyby nigdy nic pojechala dalej, pewnie nawet nie byla swiadoma, ze jej

    Mam rozumieć, że ta Nexia była zawieszona na sprężynach średnicy pudełka
    od zapałek? No, to nic dziwnego, że pękła ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 10. Data: 2011-07-09 10:24:13
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    zardzewiala w miejscu zlamania ale to nie znaczy ze odpadla od razu po
    zlamaniu.
    widzialem juz sprezyne peknieta ktora siedziala w astrze i sie to jakos kupy
    trzymalo