  • 31. Data: 2024-02-23 20:46:49
    Temat: Re: co to za cyrk z wyłączaniem grup ?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Chyba jednak głównie pisali. Przewżnie nie było wiadomo o co im chodzi,
    > do czego i do kogo się odnoszą i w ogóle. Założyć więc można, że nie
    > czytali.

    Ale to nie ich wina, skoro tam nie było wątków, tylko słowotok. :)

    Robert

  • 32. Data: 2024-02-23 20:52:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1xwl7al6rke6a.8odzl7tdz7he$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Ale być może już nie wszyscy :-)
    >
    > Niektórzy przez google czytali i pisali ..
    >
    > J.

    Ciekawe czy Kogutek powstanie jak Feniks z popiołów :)

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 33. Data: 2024-02-23 21:00:14
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 23.02.2024 o 20:52, PiteR pisze:
    > in <news:1xwl7al6rke6a.8odzl7tdz7he$.dlg@40tude.net>

    > Ciekawe czy Kogutek powstanie jak Feniks z popiołów :)

    To by było chyba czwarte wcielenie. Będzie nowy nick?
    Feniks!

    Robert

  • 34. Data: 2024-02-23 21:29:00
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Tak, to jest formalność bez praktycznego znaczenia. Daje tylko informację
    > na temat zarządzania całością przedsięwzięcia.

    A jak by się spóźnili o 5 minut albo przyspieszyli o minutę, to też byś
    pisał? :D

    Generalnie godzina zgonu jest ważna dla tych co chcą być obecni "w tej
    chwili" reszta może odwiedzać grób, kiedy chce :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 35. Data: 2024-02-23 21:40:10
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> napisał(a):
    > Tak, to jest formalność bez praktycznego znaczenia. Daje tylko informację
    > na temat zarządzania całością przedsięwzięcia.

    Nie daje, bo jest to informacja szczątkowa, na której podstawie nie da się
    nic powiedzieć. Nie mają obowiązku informować o swojej wewnętrznej
    organizacji pracy i ogłaszać który admin w co kliknie w której sekundzie.
    Podanie dokładnej godziny nie tylko nic by nikomu nie dało, ale byłoby też
    zobowiązaniem firmy. Po co sobie utrudniać pracę?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 36. Data: 2024-02-23 22:07:07
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Grzegorz Niemirowski napisał:

> [...]
    > w której sekundzie. Podanie dokładnej godziny nie tylko nic by
    > nikomu nie dało, ale byłoby też zobowiązaniem firmy. Po co sobie

    No właśnie, po co? Po co admin ma sobie przyklejać żółte karteczki
    do monitora? Wytłumaczenie najprawdopodobniej jest zbliżone do tego,
    które podałem wcześniej. To usługa poprzedniej, prawie już wymarłej
    generacji, zarządzana ręcznie. Normalnie nie jest tak, że coś akurat
    się dzieje, bo admin właśnie w coś kliknął.

    --
    Jarek

  • 37. Data: 2024-02-23 22:10:18
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    > sekundzie. Podanie dokładnej godziny nie tylko nic by nikomu nie dało,
    > ale byłoby też zobowiązaniem firmy. Po co sobie utrudniać pracę?

    Wyłączymy w lutym. :)

    Robert

  • 38. Data: 2024-02-23 22:20:16
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > generacji, zarządzana ręcznie. Normalnie nie jest tak, że coś akurat
    > się dzieje, bo admin właśnie w coś kliknął.

    ... w obecnych czasach ja bym po prostu wpisał randomową godzinę do
    skryptu. Ty uważasz, że była to wtyczka i ręka :) Mikrofalówkę też
    nastawiam "randomowo" nie bawiąc się w minuty :)...ale jest w tym
    wszystkim "roszczeniowość". Skoro usługa była za darmo to dlaczego
    wymagasz dodatkowej obsługi?
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 39. Data: 2024-02-23 22:31:35
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 23.02.2024 o 20:13, Czarek pisze:

    > Może i dobrze, mniej troli będzie.

    Jak nikogo nie będzie to i troli nie będzie.

  • 40. Data: 2024-02-24 12:23:27
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Arnold Ziffel <a...@h...invalid> napisał(a):
    > Od strony chmurki obserwuję dramatyczny spadek spamu, tak o rzędy
    > wielkości. Można sobie popatrzeć na grupę news.lists.filters, gdzie
    > wysyłane są automatyczne raporty NoCeM, jaki tam był ruch do wczoraj,
    > a jaki jest teraz.

    Przy okazji zostałeś królem polskiego Usenetu :)

    Miejsce Serwer Użytkowników
    1 news.chmurka.net 25
    2 news.eternal-september.org 11
    3 news.icm.edu.pl 6