  • 21. Data: 2024-02-23 16:57:34
    Temat: Re: co to za cyrk z wyłączaniem grup ?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Grzegorz Niemirowski napisał:

    > Po co niby mieli podawać godzinę?

    Złe pytanie "po co?". Po prostu taka jest praktyka.

    > Wyłączenie było zaplanowane na konkretny dzień i wtedy właśnie
    > dokonano wyłączenia.

    Był komunikat, że "od dnia 22 lutego nie będzie można...". Zabrakło
    strefy czasowej, ale znając Kalifornijczyków, można przypuszczać,
    że chodziło o UTC-8, bo przecież dla całego świata to naturalny czas
    (jest w nagłówkach wiadomości z Google Groups). Tymczasem jeszcze
    w czwartkowe południe "było można" -- nie tylko według czsu UTC, ale
    też czasu kalifornijskiego.

    --
    Jarek

  • 22. Data: 2024-02-23 17:04:29
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Zbynek Ltd. napisał:

    > Bo czasem odpowiadali na wątki sprzed kilku, a nawet, kilkunastu
    > lat. Gdzie już nawet wątkotwórca dawno zapomniał o co kaman.

    Akurat takich to ja nawet trochę lubiłem. Surrealizm doceniam.
    Szkody nikomu nie czynili, bo zwykle pisali raz. Ten jeden jedyny
    raz w Useniecie. Ja miałem teraz na myśli uparciuszków, tych mężów
    wytrwałych, do których nic nie trafiało, wszyscy normalni dawno
    ich mieli w kaefach (ich, albo całe GG), a oni dalej produkowali
    wielokilobajtowe strumienie świadomości.

    --
    Jarek

  • 23. Data: 2024-02-23 17:06:39
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    > Tymczasem jeszcze w czwartkowe południe "było można" -- nie tylko według
    > czsu UTC, ale też czasu kalifornijskiego.

    Sądząc po logach, wtyczka była wyciągnięta o 16:41 naszego (CET) czasu. To
    ostatni wpis w logu:

    Feb 22 16:41:50 kvm innd: rejecting[python]
    <ddf29c87-cdab-4b64-95b4-17c2a93489aen@googlegroups.
    com> 439 Thai spam (Subject)

    I po tym już cisza.

    --
    - Skąd ma pan takiego siniaka na głowie?
    - Byłem u lekarza. Na łupież zalecił mi nacierać włosy wodą

  • 24. Data: 2024-02-23 17:31:08
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Arnold Ziffel napisał:

> [...]
    > To ostatni wpis w logu:
    >
    > Feb 22 16:41:50 kvm innd: rejecting[python]

    No więc właśnie. Dziewięć godzin różnicy daje godzinę 7:41. Ktoś przyszedł
    rano do roboty, przeczytał kartkę i wyciągnął wtyczkę.

    Jarek

    --
    To już jest koniec, nie ma już nic,
    Jesteśmy wolni, możemy iść.

  • 25. Data: 2024-02-23 17:42:10
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Arnold Ziffel od strony chmurki obserwuje dramatyczny spadek spamu,
    tak o rzędy wielkości:

    Ale jednak jakiś spam pozostał, co trochę dziwi, że komuś się chce
    słać przez płatne serwery. Chociaż ten francuski, co dotarł i na tę
    grupę, może nawet trochę na temat. W kontekscie całokształtu działań
    Google na niwie Usenetu, jego końca oraz sierot, które po tym zjawisku
    pozostały.

    --
    Jarek

  • 26. Data: 2024-02-23 18:12:42
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Złe pytanie "po co?". Po prostu taka jest praktyka.

    To jednak podali?

> [...]
    > (jest w nagłówkach wiadomości z Google Groups). Tymczasem jeszcze
    > w czwartkowe południe "było można" -- nie tylko według czsu UTC, ale

    No właśnie, kluczowe jest podanie strefy na wypadek gdyby akurat wyłączyli.

  • 27. Data: 2024-02-23 18:18:40
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Kiedyś pewnie tak. Ale na razie nic na to nie wskazuje.

    Na co wskazuje fakt przyjmowania i publikowania spamu z GG?

  • 28. Data: 2024-02-23 20:13:48
    Od: Czarek <c...@w...onet.pl>

    > gugiel odłączył się od nntp. Teraz grupy tylko przez czytniki i serwery
    > news.
    >
    > TG

    Może i dobrze, mniej troli będzie.

    --
    Cezary Grądys<c...@w...onet.pl

  • 29. Data: 2024-02-23 20:16:10
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> napisał(a):
    > Złe pytanie "po co?". Po prostu taka jest praktyka.

    Czyli formalność, która w tym przypadku nie miała praktycznego znaczenia i
    można było z niej zrezygnować. Nie było też potrzeby wyznaczania sobie
    godziny wewnętrznie.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 30. Data: 2024-02-23 20:25:37
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    > Czyli formalność, która w tym przypadku nie miała praktycznego znaczenia
    > i można było z niej zrezygnować. Nie było też potrzeby wyznaczania sobie
    > godziny wewnętrznie.

    Tak, to jest formalność bez praktycznego znaczenia. Daje tylko informację
    na temat zarządzania całością przedsięwzięcia.

    --
    Jarek