  • Data: 2016-05-15 23:24:37
    Temat: Re: co teraz warto kupić w markecie?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O ile nie jest to Lumia z pamięcią 512MB bo to nawet dla MS zdecydowanie
    > za mało.

    Jesli chodzi o WP10 - tak, wczesniejsze wersje chodza dobrze. Pytanie,
    czy warto tą osobę ładować w system, ktory w najlepszym wypadku bedzie
    niszowy. Wiele osob przyzwyczaja sie i trzyma kurczowo pewnych
    rozwiazan; w obecnym swiecie utkniecie fizyczne lub mentalne z WP bedzie
    ograniczac (wg mnie; jakis czas temu rowniez zasugerowalbym WP ale
    patrzac na ostatnie statystyki popularnosci tego systemu obecnie nie
    bylbym sklonny do sugerowania go).
    Motorola wydaje sie byc dobrym tropem, slyszalem i czytalem sporo na
    temat dobrej optymalizacji systemu. Z drozszych Galaxy S5 neo jest niezly.