  • Data: 2012-03-20 20:07:32
    Temat: Re: co tam nowego?
    Od: " " <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bronek Kozicki <b...@s...net> napisał(a):

    > Intel przygotowuje sprzętową implementację pamięci transakcyjnej do
    > nowej generacji procesorów x86 (Haswell). Przyznam, że mnie to bardzo
    > zaskoczyło.
    > http://arstechnica.com/business/news/2012/02/transac
    tional-memory-going-
    mainstr
    > eam-with-intel-haswell.ars
    > http://realworldtech.com/page.cfm?ArticleID=RWT02151
    2050738

    hmm, no dosyc ciekawe, ((chyba sporo roboty dla hardwarowcow
    robic cos takiego (nie wiadomo czy tanszym kosztem nie
    mogliby zrobic czegos innego co bardziiej by sie przydalo, -
    wydaje mi sie ze ta dziwna zasada wogole moze obowiazywac
    dka wspolczesnego hardware) ale jak chca to programisci
    pewnie moga sie tylko cieszyc; widze ze nawet skrot TM powstal;
    doczytam i powiem po tym kiedys co osobiscie o tym sadze