  • Data: 2013-08-28 21:49:34
    Temat: Re: co powoduje drgania jak nie koła?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.08.2013 21:34, ZIWK pisze:

    > Czy drgania pojawiły się zaraz po wymianie kół, czy po jakimś czasie?
    > Może któreś jest nie wyważone - ciężarki mogły odpaść.
    > Może być uszkodzona tarcza lub opona z tyłu. Gdyby to był przód to
    > czułbyś na kierownicy.

    drgania były też na starych oponach. niestety stare były
    zimowe/całoroczne/bieżnikowane/zużyte, więc bałem się jechać więcej niż
    90, ale już wtedy też było czuć. na nowych, spokojnie, z rodziną, z
    bagażem, przejechałem ze śląska na wybrzeże i z powrotem, ale dzisiaj
    celowo sprawdziłem na autostradzie co się telepie i jeszcze bardziej nie
    wiem.