  • Data: 2012-04-17 16:35:03
    Temat: Re: co powinna spółdzielnia
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak dla mnie mało.

    Pokaż mi sieć która daje więcej w pakiecie socjalnym :-).

    > Po pierwsze - nie wypełniasz ustawowych warunków

    Możesz łaskawie przytoczyć których?

    > ta oferta nie może być zastępnikiem AZART.

    I nie musi być :-). Pokaż przepis który mówi inaczej.

    > I jako takie nie jest specjalnie warte tych 5 zl

    Oczywiście że nie jest warte, ja też tak sądzę. Tyle że Ty
    uważasz te 5 zł za opłatę za kanały, a tak naprawdę są to
    koszty utrzymania infrastruktury. Każdy lokator na osiedlu
    może bez problemu założyć sobie antenę (z wielu budynków
    widać bezpośrednio nadajnik), a jednak się do tego nie
    kwapią.

    > bo nie oferujesz nawet
    > tego, co jest dostępne za darmo.

    A muszę? Żadna znana mi sieć tego nie oferuje w pakiecie
    socjalnym. Ustawa mówi, że te kanały muszą być w sieci, ale
    nie precyzują w jakim pakiecie :-).

    A kiedy tam było inaczej? ;-))))