  • Data: 2012-03-05 23:15:16
    Temat: Re: co polecacie dla lajkonika
    Od: The_EaGle <g...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-01 14:21, mali pisze:

    > klasie 650 chyba juz wszytko powiedziano, a co z 1000 i więcej?
    > Jakieś propozycje, doświadczenia?

    Nie wszystko. Zapomniano o versysie i TDM. Oba motorki jak lubisz asfalt
    i nie zamierzasz się od niego oddalać. Versys zajebiście się prowadzi i
    ma nie tylko moim zdaniem fenomenalny silnik. Niestety Kawasaki w
    poprzedniej wersji versysa zastosował takie plastiki że po paru latach
    wygladają jak jakaś padlina i to zniechęca do tego moto. W nowej wersji
    jest ponoć lepiej ale nie wiem jak bardzo lepiej...

    Pozdrawiam
    Rafał
    DL650